Skip to main content
Beantwoord

Sms over verbruik belminuten terwijl ik onbeperkt bellen heb

  • March 16, 2020
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Beste medewerker van KPN,

Ik ontvang net een sms dat ik 50% van mijn belbundel zou hebben verbruikt. Ik heb echter een abonnement waarbij ik onbeperkt kan bellen (bovendien is mijn nieuwe bundel nog geen week geleden ingegaan en heb ik nauwelijks gebeld). Graag jullie reactie. 


Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door PeterG

Ik vermoed zo maar dat je van Telfort bent overgezet. Bij de omzetting is er  een extra bundeltje op gezet. Je krijgt nu melding dat deze bijna op is. Niks ernstigs, want daarna ga je gewoon door met je onbeperkt bundel.

Zie ook dit topic met reactie(s) van KPN moderator.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 16, 2020

Ik vermoed zo maar dat je van Telfort bent overgezet. Bij de omzetting is er  een extra bundeltje op gezet. Je krijgt nu melding dat deze bijna op is. Niks ernstigs, want daarna ga je gewoon door met je onbeperkt bundel.

Zie ook dit topic met reactie(s) van KPN moderator.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op ons forum @j k h! Ik snap dat het gek is om zo'n sms te krijgen als je een bundel hebt waarmee je onbeperkt kan bellen. Goed dat je het aankaart.

Klopt het vermoeden van Peter, dat je onlangs van Telfort bent overgezet naar KPN? Wat hij aangeeft klopt, als er een kleine extra bundel bij jouw abonnement zit, wordt deze eerst opgemaakt. Daar kan je zo'n sms van krijgen. Daarna ga je alsnog over naar jouw onbeperkte bundel, dus het is niets ernstigs zoals Peter mooi uitlegt. 

Als je er toch aan twijfelt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. Als je dan ook je gegevens in je forumprofiel zet, kan ik je gegevens erbij pakken.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

Hi Alexa, ik was in de veronderstelling dat ik een reactie geplaatst had naar aanleiding van het bericht van Peter, maar zie dat nu niet terug (blijkbaar is er iets mis gegaan). Klopt inderdaad, recente overstap van Telfort naar KPN. Mijn vraag is daarmee opgelost :-) Bedankt voor de terugkoppeling. 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@j k h Geen probleem, het is met deze reactie goed gegaan :slight_smile: Fijn dat het zo duidelijk en opgelost is! Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.