Skip to main content

SMS over verbruik terwijl ik nog niet door mijn MB's door ben

  • July 28, 2020
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Jane5
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo ik heb zelfde soort probleem bij mijn kpn ben ik niet door mijn mbs heen maar kreeg via sms wel bericht dat ik alles verbruikt heb hoe kan dit 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 4, 2020

Hi Jane, welkom op het forum. 

Een goede vraag. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.


Jane5
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2020

Heb t bij gewerkt


Jane5
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2020

Heb bij mijn dochter mbs gestuurd maar ze heeft ineens geen 4 G en t werkt niet mobiel al aan en uit gehad heel vreemd


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 8, 2020

Dankjewel voor je gegevens. Ik kan het om eerlijk te zijn ook niet plaatsen, ik vermoed dat dit een foutje is geweest. Ik zie dat jij op dit moment nog ongeveer 3500 Mb hebt voor deze maand, dat is dus geen issue. 

Is het inmiddels gelukt met het delen van Mb's met je dochter? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 16, 2020

@Jane5, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â