Skip to main content

Ik heb al maanden hetzelfde probleem. Paypal nooit geblokkeerd, filters staan uit, op andere telefoon met ander nummer en van andere provider komt de SMS wel binnen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Origineel topic

Hoi @Maarten70 Leuk dat je je vraag stelt op ons Forum. Sorry dat we nog niet gereageerd hebben. Je bent aan ons voorbij gegaan, sorry. Kunnen we nog met je meedenken of het je het inmiddels via een andere weg geregeld?


Nee, het werkt nog steeds niet. Ik troost me met de gedachte dat ik niet de enige ben, maar onhandig is het wel. Gebruik nu een telefoon van een andere provider voor Paypal authentificatie. Maar mochten jullie een oplossing weten dan houd ik me zeker aanbevolen! 

 

Maarten


Balen! Ik denk graag met je mee. Welke telefoon heb je? Kun je jouw invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer (mobiel) is voldoende. Dan kijk ik even of wij iets blokkeren. 
Wanneer (datum en tijd) heb je voor het laatst een poging gedaan om een sms te ontvangen op dit nummer? 


Ik heb alle info aangevuld en net (12.59) het weer een keer geprobeerd met PayPal. Maar krijg nog steeds geen SMS binnen.

 

mvg

 

Maarten


Je hebt een iPhone toch? Als je de simkaart in een android toestel stopt. Komt de sms dan wel binnen? In dit topic hadden we namelijk een soortgelijk probleem. Dit heeft de klant toen via iTunes opgelost en lag dus aan een instelling voor iPhone. Ik ben benieuwd of we in die hoek moeten zoeken of niet. Bij ons is niets geblokkeerd en zou je de sms moeten kunnen ontvangen. 
Hoor graag van je! 


Het werkt nog niet. Alle instellingen bij Apple gecheckt en daar klopt alles. Ik zal Paypal gaan contacten! Android toestel heb ik niet. Ik heb overigens het idee dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem als ik een beetje rond-Google.


Klopt! De vraag wordt vaker gesteld inderdaad. Helaas is er nog niet één oplossing. Ik ga aan onze netwerkbeheersers vragen of zij mee willen kijken. Daarnaast ben ik uiteraard benieuwd naar wat PayPal te zeggen heeft:thinking:

 


De doorlooptijd van onze tech collega's is doorgaans 5-10 werkdagen in deze periode van het jaar! Het kan dus even duren voordat wij contact met je opnemen om de mogelijke oplossing te bespreken. :hushed: