Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb al een aantal forums gezien van PayPal dat de verificatie code die je nodig hebt bij het inloggen niet kunt ontvangen en bij een werd gezegd dat hij/zij deze ontvangen heeft na 4 uur. Bij mij is het nu al een paar weken geleden en ik ontvang ze nog steeds niet en kan zo niet op mijn PayPal rekening komen.

PayPal zelf zegt dat het kan komen, omdat KPN ‘Short-code messages’ blokeert. Is er een mogelijkheid voor dat dit wordt opgeheven?

 

Jens Bouma

Hi @jensbouma123, bedankt voor je bericht! Dus je ontvangt geen verificatiecodes per SMS meer van PayPal…. Kun je andere SMS’jes wel ontvangen?  Als je je simkaart in een ander toestel stopt, krijg je ze dan wel binnen? En wil je de instellingen van je telefoon voor de zekerheid nog even bij langs lopen?


Andere SMS krijg ik wel binnen maar van PayPal alleen niet. Ik heb nu een nieuwe telefoon maar bij zowel mijn oude als nieuwe telefoon krijg ik ze niet binnen.


Ik wil dit graag voorleggen bij onze technische dienst. Wil jij jouw profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer
  • Mobiel nummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • Type toestel
  • Het liefst ook een datum en tijdstip waarop je een verificatiecode bij PayPal opgevraagd hebt, maar niet ontvangen hebt

Je kunt het kopje “Persoonlijke opmerkingen” gebruiken voor de extra informatie. De ingevulde gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt?


Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen, dus ik hoop dat jij de SMSjes van PayPal inmiddels weer kunt ontvangen en het opgelost is!