Skip to main content

HELP! Er worden telkens met mijn telefoon sms berichten gestuurd naar het buiteland en ik draai voor de kosten op dit is niet te betalen ik heb al een nieuwe SIM GEHAD maar het blijft doorgaan en mijn Simkaart blokkeren helpt niet

Is dit een Android telefoon?

Bekijk welke apps er allemaal rechten hebben om smsjes te versturen en verwijder die rechten bij alle apps behalve de apps "Berichten" en "Telefoon".

Worden er dan nog steeds smsjes verstuurd?

Naar welk nummer worden deze smsjes verstuurd?

 


Hi @yornVerpoorten, welkom hier. 

Dit lijkt inderdaad door een app te gebeuren die toegang heeft tot de sms functie. Heb je al achterhaal wat de boosdoener is? Ik ben ook benieuwd naar welk nummer dit wordt verstuurd. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je. 


@yornVerpoorten, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


@Alex_P  hallo sorry ik lees het nu pas nee het is nog niet gestopt ( ondertussen 5 x contact gehad met KPN me sim was geblokkeerd en het ging nog steeds verder daarna is er een blok op me smsen gezet werkte ook niet. Daarna heb ik een nieuwe simkaart gehad werkte ook niet daarna is me nummer gewijzigd werkte ook niet heb nu een andere telefoon en het gebeurd nog steeds...


Zou je alsnog je profiel willen invullen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?