Skip to main content

Hoi. mijn vrienden in UK krijgen wel mijn sms berichten. Ik normaal ook die van hun. Maar nu de laatste 2 mnd is er 'n probleem. De ene keer ontvang ik wel berichten van hun uit de UK en de andere keer niet. Hun ontvangen wel mijn berichten altijd. En hun vrienden in Duitsland Canada etc ontvangen ook hun sms berichten vanuit de UK. Maar ik in Nederland ontvang niks meer van hun!  ze hebben hun provider al nagevraagd..aan hun ligt het niet, omdat hun berichten wel aankomen in andere landen, behalve Nederland! Help.😪

@Milady Welkom op het forum.

Wat vreemd dat je de berichten uit de UK niet kunt ontvangen. Uit andere landen is dit dus geen probleem? 

Is er in de laatste 2 maanden iets verandert? Heb je wellicht een nieuw toestel, een nieuwe simkaart of is er iets anders verandert? 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Nee niks veranderd. van beiden kanten niet. zelfde toestel card etc. Mijn sms berichten komen wel bij andere Britse vrienden aan. En ook die van hun naar andere Britse of buitenlandse toestellen.  de ene keer krijg ik wel bericht van hun, rn nu de laatste 2 weken weer niet. Hun wel die van mij. Verder kunnen we beiden naar elkaars vrienden sma met verschillende nationaliteiten of wat dan ook. alleen krijg ik die van hun niet altijd... meer..


@Milady Heel bijzonder, ik wil graag een bericht doorzetten naar mijn collega's van de mobiele technische dienst en kijken wat zij hier kunnen vinden. 

Zou je mij kunnen laten weten welk toestel je gebruikt? Dus het merk en het type? En komen de sms'jes dan helemaal niet aan of soms na enige tijd wel?Â