Skip to main content
Elke keer ontvang ik SMS berichten van KPN waarin wordt aangegeven dat ik xx% door mijn data bundel heen ben. Ik vind deze berichten zeer vervelend.



Ik kijk zelf vaak genoeg in de MijnKPN app naar mijn verbruik en mijn eigen telefoon controleert hierop zelf.



waar kan ik deze meldingen uitzetten
Volgens mij kan alleen een KPN-medewerker dit voor je doen. Even afwachten totdat een medewerker jouw post leest; die kan je verder helpen.
Hoi @Seaniemo, Leuk dat je jouw vraag op het forum plaatst! Welkom hier. 🙂 Wanneer je het onnodig vindt om deze updates te krijgen, kan ik de berichten uitschakelen. Zou je hiervoor jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hoi @Marina_ , Ik heb mijn Postcode, huisnummer en klantnummer mobiel toegevoegd aan mijn forumprofiel. Ik zie geen invoerveld voor een mobiel nummer. waar verwacht je deze ?
Bedankt Seaniemo, Die kun je meteen achter het klantnummer vermelden of onder opmerkingen. Aan de hand van je klantnummer heb ik de verbruiksnotificaties uitgezet. 🙂 Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten!


Bedankt @Marina_ dus als is goed is krijg ik nu geen smsjes meer met betrekking tot 50% databundel verbruik en dergelijke?
Dat zou niet meer moeten nee. Als dit wel zo is, trek dan even aan de bel en dan kijk ik er weer naar.


bericht aan kpn: ik zou dit ook graag uitgeschakeld hebben. Als u mij terug mailt op *****@gmail.com zal ik u aanvullende info sturen, mocht dat nodig zijn
bericht aan kpn: ik zou dit ook graag uitgeschakeld hebben. Als u mij terug mailt op *******@gmail.com zal ik u aanvullende info sturen, mocht dat nodig zijn



Hoi Victor, e-mailen is niet nodig.



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekening en het 06-nummer. Dan kan ik dit voor je nakijken. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
Dat emailadres zou beter uit dit topic verwijderd kunnen worden denk ik...
Heb t ingevuld

Dankjewel. Nog een laatste check, wil je dus alle updates met betrekking tot je bundel uitzetten?


Graag
Bij deze gedaan. Weet wel dat je nu ook geen berichten meer krijgt als je buiten je bundel buiten de EU kosten gaat maken. Ik benoem dit nog even voor de zekerheid.



Je weet me te vinden mocht je dit terug willen draaien. 🙂