Skip to main content

Ik kan wel sms ontvangen, maar bij het versturen blijft links van het te versturen bericht een blauwe circel naar verbinding zoeken. Ik heb mijn toestel al meerdere keren opnieuw opgestart, contact verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nummer van de sms centrale klopt ook.

Dit is al 3 dagen nu constant. Hiervoor was het wisselend.

 

Goedenavond @Aggie2804, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als het niet lukt om een sms te versturen en het nummer van de sms centrale klopt wel, dan moeten we het even ergens anders zoeken. Kan je aangeven hoeveel tekens lang het berichtje is? Het kan namelijk zijn dat het bericht te lang is voor 1 sms, en dan wordt het een MMS. Dat bestaat niet meer, dus dat veroorzaakt dan problemen. Kan je het sms'je wel versturen als je hem in twee berichten stuurt in plaats van 1? Of lukt het bijvoorbeeld als je alleen 'Hoi' naar iemand stuurt?

Verder, gebruik je ook smileys of emoticons? dit kan worden gezien als afbeelding en wordt dan ook een MMS van gemaakt, wat niet meer bestaat / ondersteund wordt.


Ik heb hetzelfde probleem en ook van alles geprobeerd en zelf alleen hoi blijft hij draaien


Ik ook erg vervelend 


Goedenavond! Ik heb ook al gereageerd in jouw topic @Rana2. Maar er is op het moment een storing met het versturen van sms via 4G en WiFi. Je zou kunnen proberen om in je toestel te schakelen naar alleen 3G, maar dit werkt ook niet bij iedereen hebben we gemerkt. Zodra er meer bekend is laat ik het weten!


Ik kan geen sms versturen naar 8877??? 


Hi @W Kerkhoff! 8877 is een betaalde sms dienst. Het kan zijn dat je hier een blokkade op hebt staan, dan kan je er niet naar toe sms'en dat klopt. Wil je deze blokkade laten verwijderen?  Bel dan even met 0800-0402 :wink:


@W Kerkhoff ik heb geen reactie meer gehad. Is het probleem inmiddels verholpen?


Reageer