Skip to main content

Sinds gisteren is het onmogelijk om 1GB data toe te voegen bij mijn onbeperkt internet abonnement. Vandaag werkt het ook niet dus met de laatste paar procent maar even op dit forum nogmaals dit probleem kenbaar gemaakt.

Ik begrijp dat jullie streamen willen voorkomen met onbeperkt internet en dat je daarom af en toe een SMS moet sturen maakt mij ook niet uit. Wel ben ik momenteel werkzaam in het buitengebied en is dit het enige internet wat ik heb. Het is dan ook fijn wanneer het aanvragen van een extra GB werkt.

Daarbij is het -extra- irritant dat de snelheid zo geknepen wordt dat zelfs een beetje gewoon surfen (bijvoorbeeld naar dit forum) onmogelijk wordt. Het abonnement heet onbeperkt internet. Dan moet er niet geknepen worden naar een snelheid die mijn 56k6 model uit de 90's nog snel maakt. 

Het is een prima anger management training, die gezellige smsjes met ‘Helaas kunnen we u… ‘ maar wellicht moeten jullie eens even actief zorgen dat óf die functionaliteit naar behoren werkt óf gewoon die limiet verwijderen. Ik zou als KPN voor het eerste gaan maar dit is echt hondsirritant. Helemaal wanneer je afhankelijk bent van je mobiele internet.

Zo ziet dat er uit....

Hallo @ozboz 

 

Via SMS zou het natuurlijk ook moeten werken maar als (tijdelijke) workaround zou je het ook via MijnKPN kunnen doen:

Extra internet

Als je op één dag meer dan 5 GB data gebruikt, kun je zo vaak als je wilt 1 GB extra toevoegen via sms of MijnKPN.


Dag @GeSp

Hier hetzelfde probleem. Zowel als SMS als via MijnKPN werkt niet. Zie bij @ozboz de melding die volgt als sms en ik voeg hierbij een screenshot van de melding die al meer dan 24u volgt op MijnKPN;

Het komt wel eens vaker voor, zeker laat in de avond, maar dat is de volgende ochtend ook weer verholpen maar deze keer duurt wel erg lang. Ik kies niet voor niets voor een unlimited abonnement. Ik heb de extra dagbundels naar omstandigheden ook echt nodig. Ik hoop dat iets gauw de oplossing bied. Ben al vanaf erg vroeg vanmorgen bezig maar helaas met weinig resultaat. :sweat:

 


Hallo @christel8519 

 

Dat schiet i.d.d. niet op als beide methodes niet meer werken.

Hopelijk wordt dit snel opgepakt dor een moderator.

Je zou misschien nog een poging kunnen wagen via de klantenservice op nummer 1200 via mobiel of  anders via 08000402 of via de chat, chat vind je op deze pagina, daar mobiel aanklikken, dan Ik heb een andere vraag of wil graag contact aanklikken en dan naar beneden bladeren voor de Naar chat knop.