Skip to main content
6688 werkt niet van lebara naar kpn



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemorgen @Shirl, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Wat lastig dat het versturen van de sms voor nummerbehoud op dit moment bij jou niet werkt! Het is geen bekend probleem, dus ik kijk graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen.



Op het moment dat je het sms'je wil versturen, krijg je dan een foutmelding? Of komt er een uitroepteken bij te staan? Dit is handig om te weten om tot een oplossing te kunnen komen. Het kan namelijk zijn dat je hebt ingesteld dat je geen sms'jes mag versturen naar premium SMS diensten. Dit dien je uit te schakelen, wil je reageren op deze sms. Hoe? Ga (bij een android telefoon) naar instellingen > apps > menu > speciale toegang > Premium sms services > toestaan.



Lukt dit niet, wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer + simkaartnummer en klantnummer bij Lebara? Dit kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren. Geef even een seintje wanneer je dat gedaan hebt, dan help ik je verder!
@Shirl, ik heb helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Is het gelukt door betaalde sms diensten in te schakelen? Ik zie namelijk nog ook nog geen ingevuld Forum profiel.



Mocht ik je hier nog bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Reageer