Skip to main content
Beantwoord

SMS voor verbruik uitschakelen

• February 18, 2020
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo

is het mogelijk de verbruik melding uit te schakelen?

Beste antwoord door Susan_

Hi @Akio, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat kunnen we inderdaad voor je aan-of uitvinken. Bij deze heb ik het voor je (privé) nummer ingesteld. Alleen de verbruiksnotificaties van data roaming heb ik nog aan laten staan.

Het andere nummer is geen KPN particulier nummer, dus mocht je hier iets in willen wijzigen moet je bij je werkgever of provider van dat nummer zijn.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2020

@Akio 

Ja, dat is mogelijk. Een moderator kan dit voor jou instellen. 

Zou je hiervoor jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?  (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor een  moderator en voor jezelf)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2020

Dank voor u reactie, deze gegevens staan zover ik kan zien allemaal in mijn profiel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2020

Mooi, dan kan de moderator meteen voor jou aan de slag. Hou rekening met een wachttijd van ruim 48 uur. Het is druk op het forum. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2020

Hi @Akio, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat kunnen we inderdaad voor je aan-of uitvinken. Bij deze heb ik het voor je (privé) nummer ingesteld. Alleen de verbruiksnotificaties van data roaming heb ik nog aan laten staan.

Het andere nummer is geen KPN particulier nummer, dus mocht je hier iets in willen wijzigen moet je bij je werkgever of provider van dat nummer zijn.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2020

Ik dank u vriendelijk