Skip to main content
Beantwoord

SMS waarschuwing?

  • March 12, 2020
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik kreeg vanavond een sms dat ik 50% van mijn belbundel heb verbruikt, terwijl ik onbeperkt bellen heb. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Noordzee

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 13, 2020

@Justkarin Hoi en welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Noordzee slaat de spijker op zijn kop. Op de een of andere manier is er een belbundel actief naast je onbeperkte bundel. Ik zou deze voor je kunnen verwijderen, zodat je niet steeds verrast wordt door een sms. Als je dit wenst, zou je dat je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Postcode, huisnummer, 06-nummer, en klantnummer zijn voldoende.  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2020

@Justkarin Hoi en welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Noordzee slaat de spijker op zijn kop. Op de een of andere manier is er een belbundel actief naast je onbeperkte bundel. Ik zou deze voor je kunnen verwijderen, zodat je niet steeds verrast wordt door een sms. Als je dit wenst, zou je dat je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Postcode, huisnummer, 06-nummer, en klantnummer zijn voldoende.  

Dank je wel, maar dat hoeft niet, als ik maar weet waar het door komt:blush: