Skip to main content

Mijn sms doet het helemaal niet! Nog steeds storing 4G / Wifi?!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Vonni, welkom op ons forum. Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om te sms’en. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen! Zou je de sms instellingen op jouw toestel kunnen controleren? Als je op de link klikt dan kom je op een pagina waarop je jouw toestel aan kunt klikken, om zo na te gaan hoe je de instellingen kunt controleren. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Nee, dat werkt niet. Die site had ik al eerder gezien, mijn toestel zit er niet tussen en dan kan je dus ook niets controleren. Ik heb een I-Phone 11. wat kan ik nu doen?


Dank je wel voor de terugkoppeling. Je zou een andere iPhone kunnen aanklikken in de lijst met toestellen. In de meeste gevallen is het menu gelijk. Mocht dat niet helpen, dan heb ik hier nog een pagina van Apple waarop staat uitgelegd welke stappen je kunt doorlopen om het probleem met sms’en te verhelpen. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen!


Eerste oplossing (ander toestel kiezen) werkte niet. Tweede ook niet echt, maar toen ik het versturen van sms weer eens probeerde deed ie het wel.

Dus het is opgelost, maar geen idee wat nu geholpen heeft.

Bedankt voor je medewerking!


Dank je wel voor de update. Wat goed om te lezen dat het probleem is verholpen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer