Skip to main content

Ik deel mijn mb’s met mijn vrouw. Kan het zijn dat de snelheid van de gedeelde mb’s veel trager zijn dan mijn eigen mb’s? Snelheid is echt belabberd van de gedeelde mb’s. 

Euhm... nee. Wat ik soms wel het idee hebt is dat je de mb's moet delen voordat de bundel op is.

Ik heb een bundel van 2000 mb. Als ik die eerst helemaal op maak, dan word dus mijn snelheid terug gezet naar standje "steentijd". Als ik dan mb's vanaf een ander abonnement deel naar mn eigen abonnement, dan lijkt het soms zo te zijn dat het ff duurt voordat de snelheid terug is.


Dat is raar. Helemaal omdat je mb’s vervallen na die datum en dan pas weer nieuwe krijgt. 


Dat is raar. Helemaal omdat je mb’s vervallen na die datum en dan pas weer nieuwe krijgt. 


Wat bedoelt u? Mb’s vervallen aan het eind van de maand. Welke datum bedoelt u met “die datum”?


Mijn data 20gb, vervalt op de laatste dag van de maand en krijg ik opnieuw 20gb. Dus ik moet elke maand de mb’s opnieuw delen met het ander mobiele abo. 


Mijn data 20gb, vervalt op de laatste dag van de maand en krijg ik opnieuw 20gb. Dus ik moet elke maand de mb’s opnieuw delen met het ander mobiele abo. 

Zo werkt het nu eenmaal bij KPN.


Mijn data 20gb, vervalt op de laatste dag van de maand en krijg ik opnieuw 20gb. Dus ik moet elke maand de mb’s opnieuw delen met het ander mobiele abo. 

Ja, klopt. En wat is het probleem?

Lijkt me niet dat da meteen op de eerste dag gelijk moet toch zeker? Maakt uw vrouw haar bundel de eerste dag gelijk al op dan?


Nee er is geen probleem. Is al opgelost!


@Maebritt Welkom op het KPN Forum! Fijn dat het is opgelost. Mocht er toch nog iets zijn wat we voor je kunnen doen dan help ik graag!


Reageer