Skip to main content

Ik heb nu ook dat ik soms wel internet heb voor bepaalde apps maar mijn google app en doet het niet. Ik kan wel internet via de navigator gebruiken. Heel raar dit.... Kan het zijn dat dit aan het toestel ligt? Ik heb nu een nieuw toestel, een oppo. Daarvoor had ik iPhone en had ik deze problemen niet. Ook kan ik sommige apps niet openen omdat ie dan een storing aangeeft, terwijl ik sommige apps daarin tegen wel weer kan gebruiken. 

Hoi ​@Geerte Kooistra.  Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen hebt met je nieuwe toestel. Het lijkt erop dat er iets misgaat met de internetverbinding of de instellingen op je Oppo. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen:

1. Zet je wifi en mobiele data uit en weer aan.
  2. Probeer te wisselen tussen wifi en mobiele data om te kijken of het probleem blijft.
  3. Ga naar Instellingen > Apps > Google-app (of de app die niet werkt) > Opslag en cache > Cache legen. Herhaal dit voor andere apps die problemen geven.
  4. Kijk of er een software-update beschikbaar is voor je Oppo. Soms lossen updates problemen op.
  5. Zet je toestel uit en weer aan. Soms helpt dit om problemen op te lossen.

Als deze stappen niet helpen, kan het probleem te maken hebben met de apps en de software van je nieuwe toestel. Nieuwe toestellen kunnen soms problemen geven met apps door een andere softwareversie.

Ik hoop dat dit helpt!

Is dat zowel via wifi als via 4/5G?

Heb je wellicht een Experia Box V10?

Dit is alleen via 5G zo. Dus als ik op mn eigen internet zit. 

Dit is alleen via 5G zo. Dus als ik op mn eigen internet zit. 

Hmmm, dat is een verwarrend antwoord.

Bedoel je nu via jouw eigen 5GHz wifi of via het mobiele 5G netwerk?

En als dat alleen via wifi is, welke Experia/KPN Box heb je?

Reageer