Skip to main content
Beantwoord

Sommige apps worden niet geopend op mijn Samsung Galaxy S25 Ultra

• August 2, 2025
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Problemen met openen apps  via WifiMijn naam is: *********************

Admin: gegevens afgeschermd ter bescherming van de privacy

Beste antwoord door Arjan van KPN

Onder Heng78 heb je geen gegevens ingevuld staan in je profiel ;) Je had eerder in de openingspost adresgegevens geplaatst en daarop kan ik niets vinden. 

Maar als je wel een KPN abonnement hebt voor internet (en TV), dan kun je even kijken of het helpt om IPv6 uit te schakelen in je V10. Dit doe door in te loggen op je modem via http://192.168.2.254 en dan te gaan Internetverbinding. Daar klik je bovenaan op IPv6 en kun je het schuifje uitzetten. Ik ben benieuwd of dat iets helpt. 

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 2, 2025

Beste ​@heng78 plaats s.v.p. geen NAW-gegevens in een openbaar forum dat wereldwijd door iedereen te zien is, dus ook door Poetin en Trump😎

Indien het nog lukt haal de gegevens weg r,o. met de 3 … en op bewerk/wijzig klikken anders doet het moderateam het binnenkort voor je.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@heng78. Welkom op de KPN Community! Je informatie is wat summier, dus het is wat lastig je van advies of informatie te voorzien. Over het algemeen heeft het openen van apps nog niet veel te maken met je internetverbinding. Maar als het openen van dezelfde apps wel lukt via 4G/5G, dan speelt de Wifi-verbinding misschien toch wel een rol. 

Als ik zo kijk bij de gegevens die je eerder had geplaatst in je bericht, kan ik geen KPN Internetabonnement vinden en ook geen Mobiel abonnement. Heb je wel bij KPN een abonnement? 

• Auteur
  • August 6, 2025

Bedankt Arjan.

Gezien mijn internettegoed gebruik ik nu mijn internet account en vrijwel niet meer wifi.

Mijn klacht met wifi is dat sommige apps niet of zeer vertraagd worden geopend. Ik hoop dat dit ooit door de KPN wordt opgelost.

Dit probleem is van de laatste tijd. zowel met een samsung S 23 als bij mijn nieuwe S 25 ultra.

Ik heb gemerkt dat dit een bekend probleem is. 

Ik heb een Experia box V10 modem, heb al jaren een abonnement bij KPN, vroeger Telford., onder Heng78

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Onder Heng78 heb je geen gegevens ingevuld staan in je profiel ;) Je had eerder in de openingspost adresgegevens geplaatst en daarop kan ik niets vinden. 

Maar als je wel een KPN abonnement hebt voor internet (en TV), dan kun je even kijken of het helpt om IPv6 uit te schakelen in je V10. Dit doe door in te loggen op je modem via http://192.168.2.254 en dan te gaan Internetverbinding. Daar klik je bovenaan op IPv6 en kun je het schuifje uitzetten. Ik ben benieuwd of dat iets helpt. 

• Auteur
  • August 8, 2025

Beste Arjan

Na wat haken en ogen is het mij gelukt om IPv6 uit te schakelen in de V10.

Bij een poging tot inloggen op de V10 werd er steeds automatisch een fout password ingevuld. ra, ra.

Alle apps werken nu goed. Bedankt voor de info,

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

De aanhouder wint meestal ;) Zoals ook in dit geval. Goed dat het toch gelukt is en goede resultaten geeft!