Skip to main content

Vorig jaar ben ik over gestapt van Vodafone naar youfone, met een Sim only abbonement.  Sinds die tijd kon ik door verschillende nummer niet worden gebeld. Ze krijgen de melding dat het nummer niet in gebruik is. Ik kreeg hier ook geen melding van. 

Ik heb meerdere malen met deze provider contact gehad, maar ze kwamen er niet uit. Geen blokkades, ook niet in een andere telefoon niks hielp.

Ik dacht, zal wel aan hun liggen, dus stap ik over naar kpn. Maar nog kan ik niet worden gebeld door dezelfde nummer! Wel via whatsapp, maar dat doet lang niet iedereen.

Laatst was mijn dochter ziek en kon de juf mij niet bereiken. Ook mijn werk kan mij niet bereiken. Heel erg vervelend dus.

Ik hoop echt dat jullie een snelle oplossing hebben!

 

Groetjes Bianca 

Hallo @Bianca181986 

 

Waarschijnlijk is het bij de overstap van Vodafone naar Youfone al fout gegaan, bij een portering van een telefoonnummer moeten er bij beide providers aanpassingen gedaan worden, soms gaat dat fout en wordt de portering maar deels uitgevoerd.
Dat probleem is dan ‘mee verhuist’  tijdens de portering van Youfone naar KPN.

Een KPN medewerker (moderator) kan hier naar kijken, vul hiervoor je forum profiel in, alles waar privé bij staat is alleen zichtbaar voor jou en de KPN medewerkers op dit forum.
Geef even seintje als je dat gedaan hebt, dan kan een KPN medewerker dit uitzoeken of de juiste afdeling aansturen.


Ik ben bang dat KPN, de provider, in dezen weinig tot niets voor @Bianca181986 kan betekenen @GeSp , want zij is klant bij YouFone en daar moet ze dus zijn.

YouFone huurt capaciteit bij KPN Wholesale en valt dus niet binnen het bestek van dit forum, helaas.

 


Nee @Nomen Nominandum , topicstarter was klant bij Youfone, maar zegt dat ze vanwege de problemen nu is overgestapt naar KPN. Helaas blijkt daarbij het probleem meeverhuisd te zijn.


Nee @Nomen Nominandum , topicstarter was klant bij Youfone, maar zegt dat ze vanwege de problemen nu is overgestapt naar KPN. Helaas blijkt daarbij het probleem meeverhuisd te zijn.

Sorry, niet goed gelezen @RBxx en @Bianca181986 


Hi @Bianca181986, welkom hier. 

Ik heb het vermoeden dat de mensen die jou niet kunnen bereiken dezelfde provider hebben. Zou je dit kunnen achterhalen? 

Mijn advies is om contact met ons op te nemen, dan kunnen de collega's daar de nodige vervolgstappen nemen. Het gratis nummer is 0800 0402, we zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

 


Bedankt voor jullie berichten! Ik heb contact gehad en het lag inderdaad aan de vorige provider. Die had de portering niet goed gedaan.

Gelukkig ben ik nu weer voor iedereen bereikbaar!

 


Erg fijn om te lezen dat het nu is opgelost, dankjewel voor de terugkoppeling hier.