Skip to main content
Beantwoord

Sommige nummers niet volledig weergegeven op factuur

• 25 juni 2025
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Hi, op de factuur zag ik worden sommige nummers niet helemaal weergegeven, hoe komt dat?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Mairanda,

Ik zie dat al uit is gelegd dat dit te maken heeft met de privacy instellingen van degene waar het nummer van is 🙂
Mocht je jouw nummer ook graag willen afschermen, dan kan dat via https://mijnnummervermelding.nl/

Bekijk origineel

7 reacties

PeterG
Superuser
  • 65287 reacties
  • 25 juni 2025

Die mensen hebben ervoor gekozen dat hun nummer, bij anderen, verborgen wordt weergegeven. De laatste 4 cijfers zijn op je factuur dan * tekens. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11249 reacties
  • 25 juni 2025

Ik heb mijn nummers voor facturatie ook afgeschermd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38575 reacties
  • 25 juni 2025
JanD schreef:

Ik heb mijn nummers voor facturatie ook afgeschermd, dus als ik jou zou bellen ​@Mairanda zie je ook maar een paar cijfers van mijn nummer op jouw factuur.

Nee, het gaat om nummers die zij belt. Dus als ze jou heeft gebeld, dan staat jouw nummer niet volledig op haar factuur. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11249 reacties
  • 25 juni 2025
Noordzee schreef:
JanD schreef:

Ik heb mijn nummers voor facturatie ook afgeschermd, dus als ik jou zou bellen ​@Mairanda zie je ook maar een paar cijfers van mijn nummer op jouw factuur.

Nee, het gaat om nummers die zij belt. Dus als ze jou heeft gebeld, dan staat jouw nummer niet volledig op haar factuur. 

Beste ​@Noordzee je hebt helemaal gelijk, ik maakte een denkfout en heb mijn tekst aangepast.

• 6423 reacties
  • 25 juni 2025

Dat doet me toch weer hier aan denken :

va. 2:00

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15703 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Hi ​@Mairanda,

Ik zie dat al uit is gelegd dat dit te maken heeft met de privacy instellingen van degene waar het nummer van is 🙂
Mocht je jouw nummer ook graag willen afschermen, dan kan dat via https://mijnnummervermelding.nl/

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juni 2025

Dank je wel allemaal voor de antwoorden