Skip to main content

Hoi,

Aangezien ons internet op werk al een tijd niet werkt (ook van kpn) maak ik gebruik van mijn hotspot. Het rare is dat de hotspot goed functioneert en zeer snel werkt, echter zijn er veel websites die totaal niet laden. bijvoorbeeld

google.com, youtube,com, freepik.com en outlook werken super goed,

maar bijvoorbeeld webflow.com, weglot.com en adobe.com laden nooit. 

 

Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

 

Ik heb 5g al uitgeschakeld dit veranderd niks.

 

Alvast bedankt!

@DanielSwift 

Ik zie dat weblog.com en weglot.com geen IPv6 ondersteunen alleen IPv4, wanneer ik hun namen opvraag aan de internet dns. Mijn aanname is dat je gebruik maakt van apn internet en dat je hotspot niet goed de vertaling maakt van IPv6 naar IPv4.

Je zou de apn in je hotspot kunnen aanpassen van apn internet naar portalmmm.nl. En dan eens kijken of dat helpt.

Apn portalmmm.nl heeft alleen ondersteuning van IPv4 adressen en apn internet heeft IPv6 adressen.

IPv6 is de opvolger van IPv4 adressen. 

Voor Adobe.com heb ik geen verklaring deze ondersteund wel IPv6.

Ik hoor graag van je of het gelukt is.


Goedemorgen @DanielSwift en welkom hier op ons forum!

@DanielSwift

Ik zie dat weblog.com en weglot.com geen IPv6 ondersteunen alleen IPv4, wanneer ik hun namen opvraag aan de internet dns. Mijn aanname is dat je gebruik maakt van apn internet en dat je hotspot niet goed de vertaling maakt van IPv6 naar IPv4.

Je zou de apn in je hotspot kunnen aanpassen van apn internet naar portalmmm.nl. En dan eens kijken of dat helpt.

Apn portalmmm.nl heeft alleen ondersteuning van IPv4 adressen en apn internet heeft IPv6 adressen.

IPv6 is de opvolger van IPv4 adressen. 

Voor Adobe.com heb ik geen verklaring deze ondersteund wel IPv6.

Ik hoor graag van je of het gelukt is.

Ik zie hier al een hele goede reactie en vroeg me af of je hier ook iets aan hebt gehad. Ik vermoed namelijk wel dat je het in deze hoek moet zoeken. Ben benieuwd naar je bevindingen!