Skip to main content

Ik heb op 28 mei, telefonisch een Sony Experia 5 besteld, omdat mijn huidige telefoon elke keer uitvalt en het tijd is voor een nieuwe.

Pas in de bevestigingsmail zag ik dat het toestel - tijdelijk- niet leverbaar is. Ik krijg wel elke keer een mail over de status van mijn bestelling, maar er wordt geen indicatie gegeven hoe lang het nog ongeveer kan gaan duren…

Ik vindt dat erg lastig, want als het te lang duurt zit ik straks zonder mobiel... Is er een andere optie mogelijk? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @DeesM, welkom op het forum! We zijn nu natuurlijk al even verder. Is er al meer bekend? 
Ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer/ordernummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Het toestel bleek uiteindelijk niet meer leverbaar. Ik ben naar een kpn winkel geweest en heb daar een ander toestel besteld,daar kon men ook zien of dat toestel nog leverbaar was. Dus geen verrassingen deze keer...