Skip to main content
Ik heb op 26 november ons aangemeld voor de speaker actie. Wij hebben alleen een bevestiging ontvangen van de aanmelding, verder heb ik niets meer gehoord. We zijn meer dan 6 weken verder, in de mail stond met 4 weken een reactie. Wanneer ontvangen wij de speakers?
Ha Henriëtte, welkom! De communicatie loopt niet helemaal lekker, excuses daarvoor. Ik zie dat je er geen recht op zou hebben, dus we moeten even kijken of dit klopt. Als het niet klopt, dan zorg ik ervoor dat je er alsnog een krijgt. Ik zie op dit moment dat je een abonnement hebt verlengd. Een van de voorwaarden is dat het gaat om een nieuw abonnement. Heb je ook een nieuw abonnement afgesloten? Zou je me in een privébericht willen sturen om welk 06-nummer en/of ordernummer dat dan gaat?
Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat je verkeerd geïnformeerd bent door de collega met wie je 10 november hebt gechat. Excuses hiervoor 😞. Ik heb dat in ieder geval teruggekoppeld naar de betreffende collega. Daarnaast zie ik dat je net weer hebt gechat en dat er verzocht is om je alsnog een speaker te sturen. Daar krijg je vanzelf reactie over. Hopelijk komt het dan alsnog in orde! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Bedankt voor je reactie,

Inderdaad heb ik chat contact gehad omdat ik via het Forum nog niets gehoord had.

Ik wacht af of er inderdaad 3 speakers worden bezorgd, ik laat het weten als het niet zo is.

Bedankt voor nu!!
Gisteren telefonisch benaderd door KPN. Helaas u voldoet niet aan de voorwaarden. Dus u kom niet in aanmerking voor de speakers. Ondanks dat dit wel door een werknemer van KPN is toegezegd. Ze boden gisteren een kleine financiële bijdrage. Deze staat niet in de verhouding van de waarde van de 3 speakers. Ze zouden het opnieuw overleggen en ik zou een email ontvangen of een belletje krijgen. Helaas toen bleef het heeeeeeeeeeeeeel stil.

Ik wil graag dat KPN zich aan de toezegging houdt en mij de 3 speakers opstuurt of in ieder geval een financiële compensatie ter waarde van de 3 speakers.

Ik hoop nu wel op een reactie van KPN.
Ha Henriëtte, welkom terug! Wat ontzettend balen dit allemaal 😞. Ik zie dat de klacht die is ingediend, nog steeds in behandeling is. Er wordt dus sowieso nog contact met je opgenomen! Ik heb bij de betreffende klacht een notitie gemaakt waarin ik verwijs naar dit topic. Dat we je compenseren ter waarde van 3 speakers, gaat sowieso niet gebeuren. Je had immers geen recht op de speakers bij verlenging.



Daar het wel heel zuur is dat je verkeerd bent geïnformeerd, hoop ik toch dat er meer compensatie in zit dan nu is geboden. Wel is het zo dat dit aan mijn collega's van de klachtenafdeling is. Zij bieden het maximaal mogelijke, dus als dat er uiteindelijk toch niet in zit, kan ik daar niets aan doen, ben ik bang. Hopelijk kunnen we toch iets bieden waarin je je kunt vinden. Excuses voor de hele gang van zaken!
Beste Marcia,

Ik ben door een 2 tal collega's van jou verkeerd ingelicht. Er is mij namelijk toegezegd dat ik 3 speakers zou ontvangen. Als klant mag je ervan uitgaan dat je juist wordt geïnformeerd en dat jullie als personeel de voorwaarden kennen. Op basis van de informatie van via chat op 10 november hebben wij op black friday (23 november) de nieuwe contracten afgesloten.

Dan vind ik het nu erg vervelend dat jullie je nu verschuilen achter "ik als klant had het kunnen lezen in de voorwaarden". Als personeel moeten jullie toch ook de voorwaarden kennen en de klant op voorhand juist informeren.

De reactie van jou compensatie ter waarde van 3 speakers gaat sowieso niet gebeuren is mij echt in het verkeerde keelgat geschoten. Zeer onprofessioneel en met een arrogante ondertoon. Ach u zit nu toch weer voor 2 jaar aan ons vast, zo komt dit bij mij over. Jullie als KPN hebben mij in de houtgreep zeg maar.



Op basis van de informatie van via chat op 10 november waarin ik nog nadrukkelijk aangeef dat wij al een zorgeloos abonnement hebben en David aangeeft dat het ook bij verlenging geldt, hebben wij besloten wij op black friday de nieuwe contracten afgesloten. Als ik dit van te voren had geweten hadden wij deze keuze niet gemaakt en waren we overgestapt naar een andere provider.



Ik ben erg teleurgesteld in een bedrijf als KPN hoe zij met de klachten en klanten omgaan.

Dit was ik niet gewend en wij zijn al jaren KPN compleet klant en dat altijd naar alle tevredenheid. Van een prijsvechter kan ik verwachten dat er minder service geleverd wordt, maar bij KPN betaal je ook nog eens de hoofdprijs.

Al denk ik wel dat wij de langste tijd bij KPN klant zijn geweest.
Hallo Henriëtte, mijn excuses voor mijn eerdere reactie. Het was absoluut niet de bedoeling om arrogant over te komen. Wat ik ermee wilde, is juist heel concreet aangeven, dat dit een verwachting is die wij niet waar gaan maken en daarmee juist je voorzien van duidelijke informatie. Het laatste wat ik wil, is dat je blijft hopen op drie speakers, terwijl deze niet gaan komen. Als de klachtenafdeling dan uiteindelijk besluit deze toch te vergoeden, is dat natuurlijk fantastisch, maar ik ga hier niet vanuit. Ik vind het heel jammer dat dit verkeerd over is gekomen en ik had dit anders kunnen verwoorden.



Verder zie ik dat je ook gechat hebt met ons en dat er opnieuw gevraagd is aan de klachtenafdeling om naar je verzoek te kijken. Ik hoop dat je hier spoedig iets van hoort.
Beste Marcia,



Ik voel een item bij Kassa of Radar aankomen!!

Erg klantonvriendelijk van KPN

Deze afwikkeling duurt nu toch wel erg lang.

En het blijft heeeeel stil op de afdeling die de klacht in behandeling heeft.
Beste Marcia,



Ik heb inmiddels contact gehad met een zeer vriendelijke medewerkster (mevrouw Room). Zij heeft mij een goede financiële oplossing geboden. Als kers op de taart werd gisteren toch een speaker geleverd.

Bedankt KPN voor deze goede oplossing. 😍😍



Groetjes Henriëtte Hartman
Ha Henriëtte, wat ontzettend fijn om dit te lezen! Heel goed dat er uiteindelijk toch nog een oplossing is gekomen 🙂. Veel plezier van de speaker!