Skip to main content

Ik heb 3 mobiele KPN nummers, 2 staan samen op één overeenkomst en de derde, nieuwere, heeft een nieuw overeenkomstnummer gekregen.

  1. ik probeer nu al tijden voor elkaar te krijgen dat ik weer specificaties ontvang per email net zoals dat tot juni 2019 gebeurde → lukt gewoon niet.
  2. dat derde nummer krijg ik überhaupt geen facturen van, ook dat lukt niet om te veranderen.
  3. ik wil dat derde telefoonnummer gevoegd hebben bij dat oudere contract waarop de twee eerste ook al staan, waardoor ik maar één keer per maand een factuur ontvang (en administratief moet verwerken) en ook maar één keer per maand hoef te betalen (en administratief verwerken). Bij het contracteren van dat derde nummer in de KPN winkel was ook toegezegd dat dat zou gebeuren. Niet dus.

Alle drie de dingen heb ik inmiddels 3x over gebeld met klantenservice in een periode van 7 weken, 3x is toegezegd dat het veranderd zou worden. Niet dus.

Bijzonder ergerlijk dit. Ik heb ontvang nu alwéér een losse afschrijving voor dat derde nummer + geen factuur per mail. Ik denk dat ik die nu maar eens laat storneren, missschien dat dan de adminsitratie eens gaat opletten.

Jammer, het product van KPN mobiel is verder prima.

Hi lupercus. 

Je verzoek voor specificatie via e-mail heb ik door je andere topic uitgezet, dat wordt aangepast. Het samenvoegen van de 2 klantnummers naar 1 klantnummer kan ik ook in orde maken. Sterker nog, ik zie dat je dit via een chat al hebt laten doen en dat dit ook in orde wordt gemaakt. Zo te zien gaat het om het nummer dat op 995 eindigt. Dit komt dus goed!


Ha Alex,
Thanks voor het aanvragen van de specificaties - en inderdaad, ik ben gisteren maar weer eens in de telefoon geklommen over dat samenvoegen. Naar ik begreep was de vorige keer een verkeerd intern formuliertje ingevuld, en bovendien stond kennelijk bij het nieuwe contract helemaal geen adres wat kennelijk ook tot verwarring leidde. 
Hoe dan ook, ik zou binnen 5 werkdagen bericht over de een gelukte samenvoeging moeten krijgen. We wachten weer braaf af :)
Dank voor je reactie zover!


Ha Alex,
Thanks voor het aanvragen van de specificaties - en inderdaad, ik ben gisteren maar weer eens in de telefoon geklommen over dat samenvoegen. Naar ik begreep was de vorige keer een verkeerd intern formuliertje ingevuld, en bovendien stond kennelijk bij het nieuwe contract helemaal geen adres wat kennelijk ook tot verwarring leidde. 
Hoe dan ook, ik zou binnen 5 werkdagen bericht over de een gelukte samenvoeging moeten krijgen. We wachten weer braaf af :)
Dank voor je reactie zover!

Ik zag dat het al in gang is gezet, daar heb ik dan ook alle vertrouwen in. :)