Skip to main content

Een week geleden mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet ( alles gewist ). Daarna alles terug gezet via icloud. Sindsdien ervaar ik problemen met mobiel internet. Download snelheden van 8 mb per seconden. 
collegas met precies hetzelfde abbonement hebben 5G met een snelheid van 250mb+.

meerdere malen kpn gebelt, maar elke medewerker zegt wat anders. Toen maar naar de amac winkel geweest. Alles uitgesloten, maar met mijn iphone is niks mis mee. 

toen nog een poging gedaan om naar de kpn winkel in weert te gaan. Medewerkers hebben alles geprobeerd, maar probleem niet opgelost. 
 

KPN neem zsm contact op. En dan een expert. Ik betaal tenslotte veel geld voor jullie service. 

Goedemiddag @Spontaan traag internet en welkom hier op ons forum.

We zijn inmiddels een week verder, is er nog iets in de situatie veranderd? Heb jij misschien ook de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen? Ik ben heel erg benieuwd wat voor snelheden je dan gaat halen en hiermee kunnen we ook de nodige zaken alvast uitsluiten. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet om vanuit daar verder te kijken hoe we dit voor je op gaan lossen!


Goedemiddag, 

ik heb mijn telefoon al in 4 andere telefoons gedaan. Helaas blijven de problemen zich aanhouden. Dat wil zeggen dat het niet aan mijn telefoon ligt. 

zoals ik al aangeef, we hebben alles geprobeerd. Vorige week vrijdag is er door een kpn medewerker een storings ticket aangemaakt. Helaas nog niks vernomen. Wat een slechte service. 5 werkdagen werd en genoemd. Dat wil zeggen vandaag de laatste dag. 
 

mvg