Skip to main content

Mijn vriendin heeft al maanden geleden een klacht geuit  over het feit dat ze maar sporadisch “bereik” heeft op het netwerk.  Dit betekent dat ze de ene keer wel kan bellen/ gebeld  kan worden,  maar merendeels niet. Dit geldt ook voor het mobiele internet. 
Heel frustrerend!

Het ergste is nog dat dit al maanden duurt en KPN niet met een oplossing komt en ons ook niet op de hoogte houdt (middels mijn telefoonnummer).
We moeten er steeds zelf  achter aan bellen. 
En als we dan bellen, dan krijgen we steeds hetzelfde te horen… er wordt aan gewerkt. Inmiddels al maanden!

 Dit is onacceptabel en KPN onwaardig.!

We worden ook niet doorverbonden  met een hoger leidinggevende (dit kan de telefoniste niet?!) en worden weer met een kluitje in het riet gestuurd! Ze zijn ermee bezig??? 
Ook is er geen vast aanspreekpunt en krijgen telkens een ander aan de lijn. 
 

inmiddels zijn we zover dat we, zodra dit kan, alles van KPN willen opzeggen.

De volgende stap is de rechtsbijstandsverzekering, want hoe dit nu (niet) wordt afgehandeld bij KPN is zeer bedroevend. 

Hoi @Apeldoorn7316, welkom op de community. Dit is je eerste bericht hier, dus ik heb nog geen andere informatie dan wat je deelt. Gaat het over een specifiek toestel, gaat het over een specifieke plaats waar dit zich voordoet?

Kan je er meer over vertellen? Dan kan ik met je meedenken.


De klacht is sinds half mei bekend onder Melding nummer:  1264313849

ze heeft een I phone 13 net als ik. Gelijktijdig aangeschaft. 
Bij mij functioneert wel alles goed..


Ik kan niet zoeken op dat melding nummer, maar dat er al een melding is aangemaakt is goed. Dat betekent dat het al is doorgezet, vermoedelijk naar de technische dienst. Als zij er mee bezig zijn is dat het beste om af te wachten. Zij hebben het momenteel erg druk, waardoor het langer kan duren dan we willen.


Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie. Maar dit is juist het probleem. 
Maanden wachten is gezien het probleem onacceptabel! 


Dat snap ik inderdaad. Als die melding er al is hebben wij er via deze weg geen invloed op. Wij kunnen die melding niet versnellen.


Reageer