Skip to main content

Ik ben van Telfort naar kpn gegaan. Nieuw abonnement met iPhone in januari. Ik wil graag weten of ik in mijn abonnement voordelig Spotify premium kan krijgen. Ik kan dit nergens vinden op forums of internet heel vervelend. Alvast bedankt

Hoi @Daisy83. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Je kan Spotify Premium in Mijn KPN toevoegen aan het abonnement voor een bedrag van €9,99 p/mnd. Op de pagina “Spotify luister je gemakkelijk via KPN” vindt je meer informatie hierover. Als je toch nog vragen hebt, dan horen ik dat graag van je!


Het is niet perse voordeliger. De betaling loopt alleen via KPN. Aanvragen via Spotify is één maand gratis. Ik denk dat dit niet bij KPN het geval is.


Hoi @Daisy83. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Je kan Spotify Premium in Mijn KPN toevoegen aan het abonnement voor een bedrag van €9,99 p/mnd. Op de pagina “Spotify luister je gemakkelijk via KPN” vindt je meer informatie hierover. Als je toch nog vragen hebt, dan horen ik dat graag van je!

Via KPN krijg je niet de eerste maand gratis. Het enige (voordeel) is dat het via de factuur van KPN loopt. 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als dit niet het geval is, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Reageer