Skip to main content

Sinds februari een nieuw KPN mobiel abonnement met spotify, maar nu is spotify gedeactiveerd.

'Deze activeringscode is gedeactiveerd en kan niet meer gebruikt worden om Spotify Premium te activeren.' Dit is de melding als ik een nieuwe code wil aanvragen. 
 

Bestaat er een mogelijkheid dat ik een andere code ontvang om alsnog van Spotify te kunnen genieten?

@Theoke83 Hoi! Welkom hier. Jazeker kun je een nieuwe code aanvragen. Dit kun je doen via de onze website een nieuwe Spotify activatiecode aan te vragen. Als dit niet lukt kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.


Hoi Lisa, dank je wel voor de snelle reactie. 

Ik heb zojuist de link gebruikt om de activeringscode opnieuw aan te vragen, maar nu krijg ik de melding: 'Dit e-mailadres of mobiel telefoonnummer is niet gevonden.'


@Theoke83 Vervelend. In dat geval is het het snelste als je je profiel voorziet van je postcode en huisnummer en klantnummer, dan stuur ik een code naar je toe. 


Done :)


@Theoke83 Done! Binnen 3 uur ontvang je de code via sms. Fijne zondag verder:hugging:


Dank je wel Lisa! Jij ook een fijne zondag


Reageer