Skip to main content

Goedemiddag , Ik heb al sinds november mijn account gestopt bij spotify. Ik zie elke maand op mijn factuur online aankopen 9,99 terug. Duizenden malen gesproken met jullie, en jullie geven aan is opgelost. Wordt soms van de kastje naar de muur gestuurd. Is nu April en hij is nog actief op mijn mobiele abonnement . Dit is gewoon nooit te stoppen. En ik heb tientallen mensen gesproken vanaf november en dit is nog niet opgelost en bla bla bla , credit hier , credit daar, wat een geklungel dat dit er niet uit kan. SPOTIFY HEEFT HET ACCOUNT STOPGEZETTTT!! , MAAR KPN FACTUURT DIT ELKE MAAND???

ZO VRESELIJK DAT DIT NIET OPGELOST IS. ONLINE AANKOPEN ZIJN GEBLOKKEERD BLA BLA , MAAR KOMT ELKE MAAND OP DE FACTUUR BLA BLA BAL, LOS HET EEN KEER OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @jagjit, welkom hier. 

Wat een gedoe steeds zeg. Dat het nog steeds niet opgelost is. Ik kan mij voorstellen dat je daar absoluut niet blij mee bent. Zie ik ook aan jouw hoofdlettergebruik. 

Verder wil ik heel graag meekijken om hier toch een einde aan te kunnen maken. Wil je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens onderzoek hoe ik dit definitief kan stoppen. 


Goedemiddag, 

November mijn sptify opgezegd bij kpn mobiel , en via spotify. Klacht is opgepakt zonder resultaat, tientallen medewerkers gesproken zonder resultaat. Dit komt elke maand terug in mijn online aankopen, bizar. wordt elke maand gecrediteerd door kpn. 

Nu zie ik deze weer staan in mijn kpn bij online aankopen, en kpn zegt deze staat uit. Spotify zegt ik heb geen abonnement. Wanneer wordt die opgelost. Ben al bezig sinds november dit op te zeggen, belachelijk gewoon. In mijn playstore staat deze ook uit. Zelfs mijn gegevens gewist. 

Wil nu een oplossing , anders kap ik met die abonnement. 


Ik probeer al vanaf november spotify uit mijn mobiel te halen: KPN zegt online aankopen staat uit , en spotify heeft al aangegeven dat het niet meer actief is. 

 

Google playstore staat ook niks. HAAL DIT DING ERUIT , ben al bezig vanaf november 2023.

 

Ben jullie ZATTTTTT

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt


Ik begrijp heel goed dat je het zat bent. Ik wil er graag mee aan de slag. Hoor graag weer van je als jouw profiel zo volledig mogelijk hebt ingevuld. 


hoi , heb mijn profiel ingevuld


Bedankt. Ik heb nu mijn collega's van de Back Office gevraagd er naar te kijken. Zodra ik antwoord heb, dan hoor je dat van mij. 


Het duurde even, mijn collega's zijn er mee bezig geweest. Echter kunnen zij op jouw mobiele nummer zo geen aansluiting vinden. 

Kun je jouw profiel onder persoonlijke opmerkingen voorzien van Spotify accountnaam of e-mailadres van dat account? Hoor ik van je en ga ik dat doorgeven voor verder onderzoek.Â