Skip to main content
Beantwoord

Spotify bij verlengen

• May 23, 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb al een paar jaar een abonnement met gratis Spotify. Nu geeft mijnĀ  telefoon problemen dus ik wil verlengen met een nieuw toestel. Houd ik dan het gratis Spotify abonnement of ben ik dat dan kwijt?

Beste antwoord door Chrizziey

HalloĀ @PvGerven,

Als jou telefoonabonnement '’2017 Zorgeloos Premium'’ is en je hebt daar gratis Spotify bij, dan zal bij een verlenging deze aanbieding komenĀ te vervallen. Echter, het kan ook zijn dat je een Alles in 1 Standaard of Premium vast internet bij KPN afneemt. Dan vervalt het niet.Ā 

Ik hoor graag van je.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • May 23, 2020

HalloĀ @PvGerven,

Als jou telefoonabonnement '’2017 Zorgeloos Premium'’ is en je hebt daar gratis Spotify bij, dan zal bij een verlenging deze aanbieding komenĀ te vervallen. Echter, het kan ook zijn dat je een Alles in 1 Standaard of Premium vast internet bij KPN afneemt. Dan vervalt het niet.Ā 

Ik hoor graag van je.Ā 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 23, 2020

Dat ben je dan kwijt. Je zult nu een Hussel abonnement krijgen. Spotify erbij kan, daar zult u wel voor moeten betalen dan.

Forum|alt.badge.img+16
  • May 23, 2020

Dat ben je dan kwijt. Je zult nu een Hussel abonnement krijgen. Spotify erbij kan, daar zult u wel voor moeten betalen dan.

Klant heeft het over een toestel, niet over vast. ;)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @PvGerven, ik hoop dat je al geholpen bent met de antwoorden die je hier gekregen hebt. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten!