Skip to main content
Hallo,



Afgelopen maand heb ik de SpotifyPremium 500MB voordeeloptie ingeschakeld, dus dat betekent dat ik 500MB extra datalimiet zou krijgen boven op de 500MB die ik bij mijn Personal Sim Bel-Sms-WebXL 200 krijg, toch?



Ik kan echter nergens zien dat ik deze 500MB extra datalimiet heb, niet op de Mijn KPN pagina en ook niet in de Mijn KPN app. Weet iemand hoe dit zit? Het zou wel prettig zijn als ik dit kon zien.



 



Alvast bedankt!



 



Groet,



Stefan



 



Hallo Stefan,



je ontvangt inderdaad bij het afsluiten van een spotify premium account 500MB extra data. Wanneer je bent aangemeld voor spotify zou je dit in zowel MijnKPN als de MijnKPN app moeten kunnen terugzien onder ExtraOpties'.



Mocht je nog steeds twijfels hebben of alles goed staat, stuur mij dan even een privé-bericht met je gegevens. Ik kan dit dan voor je nakijken.



Groeten,



Menno




Bedankt voor de reactie, maar ik kan ExtraOpties niet terugvinden in MijnKPN en ook niet in de MijnKPN app. Het enige wat ik kan zien is dat ik bij Voordeelpties de Spotifybundel aan heb gezet. Ik zou echter graag willen weten hoeveel van de extra 500MB datalimiet ik (al) gebruikt heb.



Groet,



Stefan




Hallo Stefan,



heb je een abonnement dat vóór 30-07-2012 afgesloten? In dit geval kan het kloppen dat je de 500MB niet ziet. Omdat je aangeeft dat spotify onder 'voordeelbundels' in MijnKPN staat gegistreerd zou je deze wel moeten hebben. Er worden notificatie SMS-berichten gestuurd op het moment dat je de reguliere bundel bijna hebt  verbruikt. In MijnKPN en ook via onze KPN MB meter kan je je totale datagebruik in de gaten houden.  Zou je in een privé-bericht je mobiele nummer willen sturen? Ik zal voor je nakijken of de spotify bundel correct is opgevoerd.



Menno




Beste Stefan,



Is je bundel inmiddels weer opgevoerd?



We horen het graag van je.



Met vriendelijke groet,



Cornelis




Hallo Cornelis,



Ja, m'n bundel is weer aangevuld tot het bij het abonnement horende limiet (500MB) en de Spotify bundel staat ingeschakeld (gebruik kan ik dus niet zien op de site). Ik gebruik nu de MB meter app om het totale datagebruik bij te houden.  Groet,Stefan




Reageer