Skip to main content

Beste, 

Helaas werkt ook mijn spotify niet meer. De activatiecode werkt niet en geeft aan gebruikt te zijn, wat klopt. Een tijd terug had ik mijn spotify geactiveerd op mijn mobiel omdat ik mijn tv/internet abo heb omgewisseld. Door deze omwisseling is mijn spotify premium opgeheven. Via mijn mobiele abonnement betaal ik spotify premium maar kan er nu geen gebruik van maken. Ik heb namelijk een nieuwe activatiecode nodig. Is het mogelijk dat dit naar wordt toegestuurd. 
 

hoop snel van u te horen. 
 

vriendelijke groet,

Anneke de Boer

Hi Anneke, welkom op het forum.

Ik zie dat de code van je mobiel ook al gekoppeld is, zo te zien aan een Facebook account. Als je dit ook niet herkent kan dat loskoppelen en jou een nieuwe code sturen. 

Ik hoor graag van he.


Hi Anneke, welkom op het forum.

Ik zie dat de code van je mobiel ook al gekoppeld is, zo te zien aan een Facebook account. Als je dit ook niet herkent kan dat loskoppelen en jou een nieuwe code sturen. 

Ik hoor graag van he.

Beste Alex, 

Mijn Facebook account heb ik verwijderd en inmiddels heb ik daar geen toegang meer toe. Wel staat mijn spotify nog verbonden met hetzelfde mailadres dat ik ook voor Facebook gebruikte. Hopelijk is het voor jou mogelijk om een nieuwe code toe te sturen? 
 

Hoop snel van u te horen.

 

Groetjes,

Anneke


Dat is geen probleem, je krijgt de code namelijk via sms, binnen nu en enkele uren. Laat je even weten of het zo lukt?


Ja super! Ga ik doen! Ik hou je op de hoogte. Mocht ik de code morgen niet hebben ontvangen dan laat ik het weten. 
Dank voor je hulp.

Groetjes, 

Anneke 


Top, fijn weekend gewenst!