Skip to main content

ook ik heb een al in 1 standaard,  maar mail en tel nr worden niet herkent

vergeten te melden dat dit gaat over een activatiecode voor Spotify


Hi Tite, welkom hier. 

Ook voor jou kijk ik dit graag na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Roffel aangevuld


Profiel is aangevuld


Dankjewel Tite. Ik zie echter dat dit al best lang is gekoppelde aan een account, gebruikersnaam: TiteR****. Herken je dit? Daarmee kun je dus inloggen. Wanneer je dit niet herkent kan ik dit resetten en jouw een nieuwe code toesturen waarmee je een ander account kunt koppelen. 

Ik hoor graag van je. 


Dank voor je antwoordt Alex, maar ook hiermee lukt het niet. Ik kam wel inloggen met mijn mail adres en een wachtwoord, maar dan kom ik in de vrije sector en niet in premium.

Reset mijn gegevens maar


Bij deze gedaan, je ontvangt binnen enkele uren een nieuwe code waarmee je een account kunt koppelen. Laat je even weten of het is gelukt? 


Bedankt Alex,

Code is ontvangen en Spotify functioneert weer zoals het was. Ben allen mijn hele bibliotheek kwijt, maar dat daagt weer uitvoer andere nummers


Bedankt Alex,

Code is ontvangen en Spotify functioneert weer zoals het was. Ben allen mijn hele bibliotheek kwijt, maar dat daagt weer uitvoer andere nummers

Fijn om te lezen, iets minder fijn als het om je bibliotheek gaat. 

maar dat daagt weer uitvoer andere nummers

Zo is dat, nieuwe muziek ontdekken is een van de leukere dingen in het leven. :smile: