Skip to main content

Beste KPN,

Zojuist heb ik mijn Spotify premium Abo via KPN beëindigd. De reden is dat de korting vervalt (welke ik de rest van mijn looptijd zou krijgen???) Heel jammer van jullie en eigenlijk vind ik het ook niet kunnen.

 

Maar goed…

 

Ik wil dus nu rechtstreeks bij Spotify een Family abonnement aanschaffen, echter kan ik dit niet omdat mijn account nog gekoppeld is aan mijn KPN Abo.

 

Hoe gaan jullie dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

Jan de Jonge.

@Jan1974 
Als je Spotify hebt op basis van '’Zolang je abonnement loopt'’ veranderd er niks. Aangezien je nu al iets verwijderd hebt heb je ook geen recht meer op de '’zolang je abonnement loopt'’ korting en is dit komen te vervallen. 

Na uiterlijk een maand zal KPN de facturatie bij Spotify gaan afmelden en zul je op basis van Free worden. Dit merk je automatisch omdat er overal reclame te zien gaat zijn. Zodra je dan family neemt bij Spotify kun je weer onbeperkt luisteren. 


Bedankt voor je reactie @ChrisWissink , maar jouw antwoord is niet echt de reactie die ik zoek.

 

De email was dan vrij dubbel te interpreteren:

"U ontvangt op dit moment € 1,00 korting op Spotify Premium. Vanaf 1 april stopt deze korting en kost Spotify Premium € 9,99 per maand. Verder verandert er niets. U houdt gewoon uw account, afspeellijsten en de mogelijkheid om offline muziek te beluisteren. En u blijft profiteren van de actie 'Spotify Premium - korting zolang je abonnement loopt' tot de afgesproken datum."

 

"De korting stopt" én "de korting loopt tot de afgesproken datum” zeg het maar…

 

Whatever, ik wou al een tijdje Spotify family, maar mijn huidige oude abonnement van KPN is goedkoper dan de nieuwe hussel varianten. Ik kan met mijn oude abonnement echter geen family ontvangen via KPN.

 

Nu het is stopgezet ga ik dus naar family via Spotify zelf.

 

Ik zie dat je geen medewerker bent van kon maar iemand die waarschijnlijk veel reageert op forum berichten. Daar heb ik weinig aan, tenzij je invloed uitoefent op het wijzigen van mijn abonnement. Liever had ik dan een reactievan een medewerker gehad.

 

 


Wat is er niet duidelijk aan de mail dan? De mail zegt duidelijk dat de actie stopt voor klanten die nu €1,00 korting krijgen, de klanten die de tekst '’Korting zolang uw abonnement loopt'’ hebben behouden die korting gewoon, dat staat ook duidelijk in de mail. De afgesproken datum is een prima term voor klanten die een actiekorting hebben voor een bepaalde periode. In jouw geval was dit een korting zolang het abonnement bij KPN loopt. 

 

Ik zie dat je geen medewerker bent van kon maar iemand die waarschijnlijk veel reageert op forum berichten. Daar heb ik weinig aan, tenzij je invloed uitoefent op het wijzigen van mijn abonnement. Liever had ik dan een reactievan een medewerker gehad.

Bij een forum is het juist de bedoeling dat meerdere mensen reageren om zo de meeste mensen op weg te helpen en dit wordt in veel gevallen gewaardeerd. Als je hier niet op zit te wachten en echt alleen een medewerker wilt spreken kun je beter bellen natuurlijk. De mensen op de klantenservice kunnen non stop aanpassing doen aan het abonnement.


Hoi Jan en welkom op het forum! In sommige gevallen kan ik nog een nieuwe activatiecode aanvragen voor je Spotify Premium abonnement, waardoor jouw Spotify account op Free komt te staan. Zou je hiervoor in je forumprofiel je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en je Spotify gebruikersnaam willen zetten? Indien je Spotify via je mobiele abonnement had zie ik hier ook graag het 06-nummer waar het om gaat terug. De velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators op dit forum. Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt?

Geen garanties, zeker omdat Spotify inmiddels stop is gezet en er een kans is dat je niet meer in mijn systeem staat. Als dit niet lukt houd ik het antwoord van @ChrisWissink aan:

Na uiterlijk een maand zal KPN de facturatie bij Spotify gaan afmelden en zul je op basis van Free worden. Dit merk je automatisch omdat er overal reclame te zien gaat zijn. Zodra je dan family neemt bij Spotify kun je weer onbeperkt luisteren. 

 


Reageer