Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzeggen

• May 7, 2019
  • 2 reacties
  • 269 keer bekeken

Ik wil mijn spotify abonnement opzeggen
ik heb nu premium. Betaal €10,..
ik wil weer Free

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Janduifie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je het via KPN afneemt, betaal je er waarschijnlijk niet € 10,00 voor. We hebben altijd kortingen gegeven, Spotify Premium voor € 7,50, of € 8,99. Kan je aangeven of je het via KPN afneemt? Zo ja, dan help ik je graag verder met opzeggen. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is 😉
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2019
Goedemorgen @Janduifie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je het via KPN afneemt, betaal je er waarschijnlijk niet € 10,00 voor. We hebben altijd kortingen gegeven, Spotify Premium voor € 7,50, of € 8,99. Kan je aangeven of je het via KPN afneemt? Zo ja, dan help ik je graag verder met opzeggen. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is 😉

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 10, 2019
@Janduifie, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik nog kan helpen hierin?