Skip to main content
Ik zie op mijn rekening dat ik al heel lang voor spotify premium betaal terwijl het altijd gratis was bij KPN compleet

mijn mobiele abonnement is in september 2018 gewijzigd heeft het hier iets mee te maken !!

Is dit op lossen voor mij



m vr gr

Reinier



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi Reinier. Spotify Premium (gratis) is geen KPN Compleet voordeel, ook nooit geweest. Waarschijnlijk bedoel je dat het Spotify Premium eerder altijd gratis kreeg bij het Alles-in-1 abonne,ment. Tegenwoordig zit Spotify Premium niet meer gratis bij een KPN abonnement. Als je het abonnement wijzigt naar een nieuw abonnementsvorm vervalt Spotify Premium (gratis). Je kan tegenwoordig Spotify Premium toevoegen aan het abonnement voor een bedrag van €8,99.



Mocht je willen dat ik het verder voor je uitzoek, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer(s) achter te laten op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer