Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium

• May 14, 2020
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

LS, 

Ik ben al lange tijd abonnee maar heb nooit Spotify geactiveerd via KPN. Ik heb wel separaat een spotify account. Da’s natuurlijk een beetje zonde. Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren.

kan ik een activatiecode krijgen en kan ik mijn spotify playlist intact houden wanneer ik overstap naar ‘KPN-Spotify’?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @TwanH, welkom op het forum. 

Heb je wel een abonnement met Spotify inbegrepen? Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 15, 2020

Hi @TwanH, welkom op het forum. 

Heb je wel een abonnement met Spotify inbegrepen? Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2020

Profiel is aangepast!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dankjewel. Ik heb het gevonden. Ik zie echter dat het al gekoppeld is aan een account met gebruikersnaam hyperly***. Herken je dit? Anders kan ik het uiteraard loskoppelen en een nieuwe code naar je toesturen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Twan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.