Skip to main content

 

Hoi, Ik heb via mijn KPN abonnement een Spotify Premium account. Deze is sinds enkele dagenineens weg als ik Spotify open. Hoe krijg ik mijn Spotify Premium weer terug?

Hoi @TonRoef. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je ineens niet meer gebruik kan maken van Spotify Premium. Ik zoek dit graag voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gekregen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag!


Goede avond. Klopt. Inmiddels is het opgelost met Spotify zelf. Bij KPN gaven ze niet thuis. Heb zelf met Spotify contact gezocht en die hebben me fantastisch geholpen. Bedankt voor je reactie. 


Wat goed om te lezen dat het inmiddels al verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!