Skip to main content
Vraag

Spotify stopzetten lukt niet

• May 26, 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Het lukt mij niet om mijn Spotify stop te zetten. Gisteren ben ik langs een kpn winkel geweest met de vraag om dit stop te zetten. Zij gaven aan dat dit niet in de winkel lukte en het leek alsof ik geen Spotify abonnement via KPN had. Het advies was om KPN de volgende dag te bellen.

De volgende dag (vandaag) KPN gebeld. Ook deze medewerker gaf aan dat ik geen Spotify abonnement had en op 8 november 2023 een online aankoop heb gedaan betreffende Spotify. Dit klopt, ik heb namelijk via KPN een code gekregen om mijn Spotify abonnement weer te verlengen.

Ik heb ook in mijn playstore gekeken of daar een abonnement van Spotify liep, maar ook dit was niet het geval. Verder heb ik vandaag ook nog contact opgenomen met Spotify en zij gaven aan dat ik toch echt een abonnement via KPN heb lopen en het hogerop moest zoeken. Ik heb alle opties die KPN aangaf doorlopen em gecheckt, nergens is een abonnement te vinden. Bij Spotify zelf dus ook niet. Zij verwijzen naar KPN en kunnen niets voor mij doen.

Mijn vraag is dus of mijn Spotify Premium basic abonnement stop kan worden gezet, aangezien het toch ergens bij KPN vandaan komt.

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Tara1, welkom op de KPN Community. Ik begrijp dat je al met KPN en Spotify zelf contact hebt gehad maar Spotify is nog altijd niet opgezegd. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik hier de administratie induiken en de juiste afdeling gaan aansturen om de opzegging te regelen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Hallo ​@Tara1, welkom op de KPN Community. Ik begrijp dat je al met KPN en Spotify zelf contact hebt gehad maar Spotify is nog altijd niet opgezegd. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik hier de administratie induiken en de juiste afdeling gaan aansturen om de opzegging te regelen. 

Hoi Jeroen,

Ik heb het ingevuld. Alvast bedankt!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is een melding voor jou geregistreerd om Spotify te beëindigen en dat dus dan ook de facturatie stop wordt gezet ​@Tara1 
Het kan enkele werkdagen duren voor het definitief is stopgezet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 3, 2025

​@Jeroen van KPN helaas is het abonnement nog niet opgezegd. Zou je hier naar willen kijken en dit alsnog stop zetten?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Excuses dat Spotify tot op heden nog niet definitief is stopgezet. Er is nogmaals voor jou een melding geregistreerd. Ik ga er van uit dat het nu alsnog voor jou gaat goedkomen ​@Tara1Â