Skip to main content

Hallo!

Ik ben al jaren klant bij kpn, en al lange tijd ook spotify premium. Alleen de laatste tijd loopt spotify erg vaak vast, laad mn playlist niet, en moet ik volgens de app online/offline gaan als ik muziek wil afspelen. Of ik nu op de WiFi of 4G+ zit het werkt even slecht. Verder iedereen die ik ken die spotify heeft, heeft hier geen last van. Ik had vanaf 2007 een Samsung S7edge en sinds kort de nieuwe S20, met het idee dat  het hier beter op zou werken maar helaas. Wat kan ik doen?

admin: eigen topic aangemaakt.

Welkom op het KPN Forum Ivana. Dat is inderdaad een vreemd probleem en ik help je graag bij het vinden van een oplossing. De problemen die je beschrijft lijken dan samen te hangen met de dataverbinding op het moment dat je Spotify gebruikt. Heb je ook met andere apps problemen? En ervaar je deze zowel thuis als buiten de deur? Ik zou je dan eerst willen adviseren om de app even opnieuw te installeren en om de opgeslagen gegevens van de app van de telefoon te verwijderen.


Bedankt voor  het antwoord. Ik heb dus sinds  kort een nieuwe  telefoon en dus ook spotify opnieuw geïnstalleerd  etc. Dus lijkt me niet  dat zoiets opnieuw gaat helpen want het probleem  had ik ervoor  ook al, en nu dus nog steeds. Andere apps geen problemen mee het is alleen spotify. Zowel op de wifi als gewoon 4G en 5G.  Naar een volgend nummer gaan werkt vaak niet, en de muziek valt gewoo  stil voor enkele seconden tot minuten. 


Dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik moet je eerlijk zeggen dat als ik als medewerker van KPN niet direct invloed heb op de app van Spotify zelf. Als de rest van jouw apps wel functioneren an zal de data-verbinding zelf in orde zijn. Je kan even kijken of de kwaliteit van de muziek op auto staat en ook het uitschakelen van de optie “Crossfade” wil wel eens helpen. Anders zou ik je willen adviseren om even een kijkje te nemen bij de ondersteuning van Spotify.


Ik heb dezelfde problemen zijn die van jou opgelost Ivana?