Ik wil heel heeel graag de ongewenste extra kosten zoals 2x een Spotify abonnement 1 via kpn zelf en 1 via kpn "online aankopen" graag uitzetten. Ik vraag me af dat degene zich niet afvraagt die de factuur opstelt waarom 1 persoon 2x zelfde abbonement afneemt. Wordt gewoon al 3 maanden incl opzegtermijn Spotify extra afgeschreven.Â
Bel ik vanmiddag naar kpn. Krijg ik te horen dat dit zelf moet doen de online aankoop uitzetten. Ik zoeken zoeken. Nergens te herleiden wat opzich nogal vreemd is. Wat die wel kon uitzetten de Spotify waarbij ik husselkorting op had. Maar online aankoop(Spotify) die niet. Maar wel op factuur gewoon mee factureren. Dus kortom krijg ik het gevoel na mijn zoektocht van vandaag kastje naar de muur gestuurd. Ik wil maar 1x Spotify via kpn met mijn husselkorting. Wat mij vrijwel logisch lijkt. En niet nog een keer ongewenst via online aankoop en ongevraagd in me facturen zichtbaar is. Dit geintje kost zomaar €30,-/veel verloren tijd/en frustraties die je erbij krijgt. Nergens in de app of op de site of via telefoon klanten service uit te zetten. Graag nogmaals uitzetten. En een aanpak om de irritatie rondom heen wegnemen bij mij. Met vriendelijke groetenÂ
Â
Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt
Â