Skip to main content

Bij mijn KPN contract zit Spotify (=inclusief).

Ondanks dat staat Spotify toch separaat op mijn facturen. Daardoor is het factuurbedrag al enkele maanden te hoog, dat wil zeggen hoger dan de contractafspraak.

Hoi @Arwinvanloon, welkom hier. 

Spotify staat dus apart op de factuur. Dat klopt ook. Dit kost 9,99 per maand. Voor de zekerheid wil ik nog wel even meekijken of er iets niet klopt. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo Bart,

mijn gegevens zijn toegevoegd.

mvg

arwin


Ik heb even gekeken. Ik zie een abonnement voor Thuis, maar ik zie daar geen Spotify aan toegevoegd. Dan kan het zijn dat je een abonnement bij Spotify zelf hebt of dat het onder jouw mobiel hangt. Zou je dan nog het mobiele nummer willen toevoegen aan jouw profiel en mij willen laten weten als je dat hebt gedaan.


Hallo Bart,

in het formulier zag ik geen veld voor een mobiel nummer. Ik heb het daarom ingevoerd bij opmerkingen. Het is ********.

mvg arwin

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb even gekeken. Spotify is geen onderdeel van jouw abonnement maar een extra optie van 9,99 euro per maand. Deze is maandelijks opzegbaar. Zo dus ook geen onderdeel van jouw abonnement. 


Ben het niet eens met het bovenstaande. Mij. Contract is ookniet juist en sluit niet aan bij de aanbieding waar ik mee akkoord bent gegaan. Zie de bijlagen. 

 

Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m. privacy


De husselkorting ontbreekt volgens mij?


De husselkorting staat in de aanvraag, dat zie ik. Deze staat echter niet op het contract. Het is geen onderdeel van het contract, maar een extra korting die je krijgt als je ook KPN Thuis hebt. 

Maar de husselkorting ontbreekt inderdaad. Ik heb dit nu aangevraagd voor je. Je krijgt hier ook een  bevestiging van. 


ik merk hetzelfde. Opeens staat Spotify op de rekening als online aankoop, terwijl het oorspronkelijk in het contract zat, inclusief. Ongemerkt al enkele maanden. Ik vertrouwde de facturen.

Zojuist met KPN gebeld, en bevestigd gekregen dat het inclusief was, een bevestiging die ik eerder al kreeg in een KPN winkel.

KPN service bevestigde dat dat inderdaad zo geweest is, maar gestopt. Dat kan toch niet. dat riekt naar klantenmishandeling.