Skip to main content

Ik ben sinds enkele dagen bezig met het overzetten van een LYCA-prepaid mobielnummer naar mijn nieuwe kpn-mobiele abonnement. 

Hoewel ik telefonisch vriendelijk en langdurig ben geholpen werd ik uiteindelijk verwezen naar MIJN-KPN omdat ik dan de voortgang van mijn aanvraag zou kunnen volgen.

Helaas kan ik dat niet zien. Het probleem is dat LYCA de SMS-boodschap niet wil versturen vanwege de standaardinstelling dat texts naar 4-cijferige nummers niet worden verstuurd. 

Mij is verteld dat wanneer ik de simkaart heb ontvangen dit via 'live portering’ gedaan zou worden. De betrokken medewerkster die ik aan de lijn had toen de sim-kaart kwam verwees mij dus naar MIJN-KPN. Ik ben bang dat ook nu het overzetten van het nummer niet gaat lukken.

Hoi @aves! Welkom op ons forum.

Sorry voor mijn late reactie. Het is momenteel erg druk, waardoor ik nu pas aan jouw bericht toe kom. Ik wil graag even met je meekijken naar de status van het nummerbehoud. Wil je hiervoor je profiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? En wil je hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik alles er even bij pakken en je verder helpen. Ik hoor het dan ook graag van je. 


Hoi 

Dat is met mij gebeurt ik moest mij lyca opwaarderen om het SMS te kunnen sturen!!! Dat was gelijk gelukt!!! Jammer ik heb het geld van de opwaardering verloren!! Het minimale bedrag is 10€ 😉


Hoi 

Dat is met mij gebeurt ik moest mij lyca opwaarderen om het SMS te kunnen sturen!!! Dat was gelijk gelukt!!! Jammer ik heb het geld van de opwaardering verloren!! Het minimale bedrag is 10€ 😉

Je reageert wel in een erg oud topic @Joanaduarte30 en wat heeft KPN met Lyca te maken?

Als je vragen of opmerkingen hebt over Lyca, kun je dat beter bij hun (forum) aan de orde brengen, lijkt me.

 

 


Jammer van die €10,-  @Joanaduarte30.

Een sms JA naar 6688 voor bevestigen nummerbehoud is normaal gratis, maar Lyca beschouwt alle 4-cijferige nummers als betaalde nummers, heb ik eerder gelezen. Je had beter (gratis) KPN klantenservice kunnen bellen op 0800-0402 om het nummerbehoud te regelen.


Die heb ik gedaan en de cijfers van mij sim card opgeschreven om door te geven maar de collega's van de klantenservice zei dat ze kunt niet doen!! Door haar heb ik opwaarderen dat was haar idee


Bijzonder. Met jouw klantnummer bij Lyca moet klantenservice KPN dat prima kunnen regelen.


Het is all opgelost ! Jammer van de 10€ naar had erger kunnen zijn!! 😀 


In ieder geval goed om te horen dat de nummerovername is gelukt. 


Reageer