Skip to main content

Ik had/heb een sim only abonnement bij KPN. dit sim only abonnement eindigt in oktober 2023.

 

Wegens omstandig heden heb ik besloten om een nieuw abonnement af te sluiten bij KPN. dit maal geen sim only maar een abonnement met een nieuwe Iphone. hier heb ik de optie “over 3 werkdagen (versneld)” gekozen zodat ik snel van start kan gaan met mijn nieuwe abonnement. Uiteraard moeten de maanden welke nog open staan op mijn sim only gewoon betaald worden. dit is geen probleem.

Nu ik mijn nieuwe iphone en Esim heb geinstalleerd heb ik nog steeds mijn oude abonnement en geeft het in de KPN app aan dat het nieuwe abonnement pas ingaat in oktober wanneer mijn huidige SIM only abonnement eindigt.

 

Is dit een foutmelding vanuit de MijnKPN app of moet ik zelf de SIM only nog stop zetten?

 

ik hoor het graag van iemand. 

 

Dennis Loef

Hallo @Dennis Loef, leuk dat je opnieuw kiest voor KPN! 💚

Je kunt een Sim Only abonnement tussentijds openbreken voor een abonnement met toestel. In zo'n geval gaat het nieuwe abonnement vrijwel direct in. Maar als je jouw Sim Only abonnement 120 dagen voor het einde van jouw contract omzet naar een abonnement met toestel, gaat het nieuwe abonnement pas in als jouw oude abonnement is afgelopen. In jouw geval zal dit dus in oktober zijn. Het toestel kan je natuurlijk al wel eerder gebruiken.