Skip to main content

@Shyrin_ Ik wacht op het toestel, maar ubrerhaupt ook nog op de bevesting van de order. Inmiddels 3 weken… Ik heb mijn gegevens aangevuld. Ben benieuwd of je wat kan vinden :) 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag een update over je bestelling wenst! 

Op basis van jouw postcode en huisnummer kan ik op dit moment  helaas geen bestelling terug vinden. Ik lees wel dat je vanochtend telefonisch contact met ons hebt gehad en jou gevraagd is om een betalingsbewijs te mailen naar ons. Ik ga er vanuit dat aan de hand hiervan jouw bestelling gevonden kan worden of dat de betaling teruggestort kan worden! Is het al gelukt om hen te mailen?
 


@Shyrin_ Ik heb de mail direct na het telefoontje gemaild, dus ik hoop inderdaad dat er een oplossing wordt gevonden! In afwachting dus… 


Fijn dat dit gelukt is! Dan is het inderdaad afwachten: alles wordt op volgorde van binnenkomst afgehandeld. Laat je het weten als je een terugkoppeling hebt gehad?


Hi Shyrin, ik heb nog geen terugkoppeling gehad. Gister heb ik opnieuw gebeld en de mail door moeten sturen naar een andere afdeling (uhvo)… Daar wacht ik nu op. 


:fingers_crossed_tone4:
Als je het aan het einde van deze week nog geen terugkoppeling hebt gehad, laat je het dan weten? Dan ga ik er namelijk achteraan!