Skip to main content
Beantwoord

Status levering blijft hangen in MijnKPN, terwijl bestelling al afgerond is

• April 30, 2025
  • 12 reacties
  • 115 keer bekeken

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10

Ik heb begin van de maand in de mijn kpn app staan ze nog op leveren.

Maar het gaat maar niet weg?

Ik heb allang al een sms gehad dat het is afgerond

Maar in de Mijn kpn is hij nog lopend

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@MennoG78! Dat is inderdaad niet handig. 🙃

Ik raad je aan om hierover te bellen, of een belafspraak te maken. Ik gok dat de administratieve afhandeling in het systeem een zetje moet krijgen en dat gaat telefonisch het snelste. 

Mocht dat niet lukken, laat je het dan weten? Dan kijk ik waar ik (met beleid) tegenaan kan trappen. 😁

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • April 30, 2025

Zelfde hier ​@MennoG78, ik heb een mobiel internet 097 extra aangevraagd een week of 3 terug en nog steeds staat het vrachtwagentje er met '’Benieuwd naar de status van je bestelling? '’. Terwijl alles is afgerond en klaar. Ik vermoed dat het e.e.a. blijft hangen. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • April 30, 2025

Zelfde hier ​@MennoG78, ik heb een mobiel internet 097 extra aangevraagd een week of 3 terug en nog steeds staat het vrachtwagentje er met '’Benieuwd naar de status van je bestelling? '’. Terwijl alles is afgerond en klaar. Ik vermoed dat het e.e.a. blijft hangen. 

Das niet best want je kan meteen niks meer anders bestellen omdat er nog wat lopend is

Forum|alt.badge.img+16
  • April 30, 2025

Das niet best want je kan meteen niks meer anders bestellen omdat er nog wat lopend is

Het heeft ook een hele tijd geduurd voordat mijn thuisbestelling was afgerond, maar mocht wel gewoon wijzigingen doorvoeren in de tussentijd. Bij jou dan niet? Op mijn 097 kan ik het niet testen omdat het een goedkoop backup (mobiel) netwerkje is waarmee ik data deel.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • April 30, 2025

Het heeft ook een hele tijd geduurd voordat mijn thuisbestelling was afgerond, maar mocht wel gewoon wijzigingen doorvoeren in de tussentijd. Bij jou dan niet? Op mijn 097 kan ik het niet testen omdat het een goedkoop backup (mobiel) netwerkje is waarmee ik data deel.

zal nog is kijken vorige week gaf hij nog aan niet mogelijk door lopende bestelling

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 4, 2025

Hi ​@MennoG78! Dat is inderdaad niet handig. 🙃

Ik raad je aan om hierover te bellen, of een belafspraak te maken. Ik gok dat de administratieve afhandeling in het systeem een zetje moet krijgen en dat gaat telefonisch het snelste. 

Mocht dat niet lukken, laat je het dan weten? Dan kijk ik waar ik (met beleid) tegenaan kan trappen. 😁

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • May 4, 2025

Door die bel afspraak kom ik nooit heen.

maar ik had al gebeld en moest na de sms vanzelf weg gaan maar helaas. Hun konden niks beteken zeiden ze 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 4, 2025

Door die bel afspraak kom ik nooit heen.

maar ik had al gebeld en moest na de sms vanzelf weg gaan maar helaas. Hun konden niks beteken zeiden ze 

Er moet gewoon een ticket worden aangemaakt voor de backoffice, zodat zij je order handmatig kunnen afronden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Er moet gewoon een ticket worden aangemaakt voor de backoffice, zodat zij je order handmatig kunnen afronden.

Precies! Dat heb ik bij deze gedaan. Hij wordt binnen 2 á 3 werkdagen opgepakt dus als het goed is kun je daarna weer wijzigingen doen. 🙂

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • May 7, 2025

Precies! Dat heb ik bij deze gedaan. Hij wordt binnen 2 á 3 werkdagen opgepakt dus als het goed is kun je daarna weer wijzigingen doen. 🙂

Had je dit toevallig gister al gedaan want gister avond was hij opeens al weg.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Meen je ​@MennoG78, nee gisteren was ik vrij. Wat een toeval weer. 😄 Je kunt nu dus gewoon weer wijzigingen doen in je MijnKPN?

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • May 7, 2025

Meen je ​@MennoG78, nee gisteren was ik vrij. Wat een toeval weer. 😄 Je kunt nu dus gewoon weer wijzigingen doen in je MijnKPN?

Yes

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Nou dan heeft zich dat toch vanzelf opgelost. Het ticket zal waarschijnlijk automatisch gesloten worden als ze zien dat er niks meer open staat, dus eind goed al goed! 😁