Skip to main content
Beantwoord

Status onderzoek verloren telefoon

• November 1, 2020
  • 31 reacties
  • 1859 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Ik zie dat er iets gemarkeerd is als ‘antwoord’ voor alle duidelijkheid, we zijn weer bijna een week verder en ik heb nog steeds geen antwoord van KPN.

De beloofde maximum van 30 dagen is nu 10 dagen verstreken zonder enige communicatie van KPN, zware zware teleurstelling. Extreem klantonvriendelijk.

Uiteindelijk heb ik juridische bijstand moeten zoeken om deze, eenvoudige, kwestie met KPN op te lossen. Hier is echt iets heel grondig fout in KPNs processen. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 4, 2020

Meen je niet, er was tegen mij gezegd dat je wat zou horen. Ik ben er weer achteraan gegaan, hoop dat je nu echt wat hoort, dit duurt veel te lang. 

Meen je niet, er was tegen mij gezegd dat je wat zou horen. Ik ben er weer achteraan gegaan, hoop dat je nu echt wat hoort, dit duurt veel te lang. 

Dankjewel voor al je hulp. Het ligt ook zeker niet aan jou inzet, laat dat duidelijk zijn. En ik begrijp ook dat voor het forum iets afgemeld en afgerond moet worden met een “antwoord”.

Maar ik wil ook dat het eerlijke verhaal hier verteld wordt en niet dat naar de buitenwereld wordt geschetst alsof dit een succesverhaal is, waarin ik echt snel ben geholpen doordat ik het forum gebruik als medium.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 7, 2020

Ik vind het niet fijn hoe het loopt. Dit duurt gewoon veel te lang. Ik begrijp je antwoord dan ook volledig. Ik hoop dan ook snel wat van je te horen dat het opgelost is. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 7, 2020

Ik krijg zojuist bericht dat het al de 30ste van november is geannuleerd en dat je een nieuwe order kan plaatsen. Maar ik verwacht dat je je eenmalige bijdrage van het toestel nog niet terug hebt. Dit krijg je binnen 10 werkdagen na annulering terug, dus dat zal uiterlijk deze week zijn. 

dankjewel Bart!