Skip to main content

Ik wacht nu reeds sinds vrijdag op de overdracht van een prepaid nr van Lebara naar KPN; Heb daarover nog geen teken van leven ontvangen

Goed dat je dan bij ons aan de bel trekt, @Patrick Bruynseels! Je hebt ook geen bevestiging per e-mail of SMS ontvangen of de aanvraag nummerbehoud moeten bevestigen?

Ik kijk graag de status voor je na, houdt wel rekening met een langere reactietijd op het forum. Om de status na te kunnen kijken, heb ik jouw klantgegevens nodig. Wil je deze invullen in jouw Forum profiel? Graag het te behouden mobiele nummer, postcode en huisnummer en eventueel het bestelnummer, als je deze ontvangen hebt.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Mocht je sneller een reactie nodig hebben, dan raad ik je aan om met ons te bellen of chatten:

  • Telefonisch zijn wij te bereiken via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Hoi Shyrin,

ik begrijp best een rotdag bij KPN , mijn internet lag er ook al hele tijd uit dankzij een upgrade van jullie modems waarbijj ex Telfort klanten in de problemen kwamen. Heb ondertussen al gebeld maar blijft allemaal heel vaag.

Mijn bestelling staat in jullie systemen geblokkeerd, maar even ik heb alles al nieuwe tel abonnement sim enz… is best wel administratieve puinhoop daar ...ik moest de shop contacteren maar die kan je niet eens rechtsreeks bellen … dit kan toch niet


Het gaat niet soepel, zo te lezen, :thinking:.  Ik kan met je meekijken, maar heb dan wel je klantgegevens nodig, @Patrick Bruynseels.

Om de status na te kunnen kijken, heb ik jouw klantgegevens nodig. Wil je deze invullen in jouw Forum profiel? Graag het te behouden mobiele nummer, postcode en huisnummer en eventueel het bestelnummer, als je deze ontvangen hebt.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Nee ik heb mijn klantnr ingevuld in mijn profiel en is nog niet opgelost ne is na 8 dagen nog steeds niet overgesragen maar ben nu in buitenland


Dit gaat nu om het nummerbehoud? Wil je het te behouden mobiele nummer ook invullen in jouw profiel?


Heb nr in profiel ingevuld ********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Je nummer heb ik uit het topic verwijderd: het staat dan namelijk openbaar (in je profiel gelukkig niet).

Er was geen aanvraag nummerbehoud bekend voor dit nummer. Ik zie al wel dat je inmiddels alles geregeld hebt via één van onze winkels: fijn dat dit alsnog gelukt is!