Skip to main content

Ik wil graag me oddio abonnement opzeggen en naar bel simpel me telefoon doen en kpn me mobiel abonnement als ik dat doe gaat me odiddo abonnement automatisch stoppen me contract heb ik nog niet verlegend

Dit is meer een mededeling.

Belsimpel is niet van kpn. Je kunt daar wel een telefoon kopen en dan met afsluiten abonnement bij kpn (via hen) een lening krijgen. Geef aan dat je met nummerbehoud wilt overstappen. In verband met de opzegtermijn van 1 maand zit je dan nog wel een maandje bij Odido.

De toestellening loopt via Belsimpel. Aankoop en garantie ook.

De betaling van het abonnement wordt dan geincasseerd door kpn.


Dit is meer een mededeling.

Belsimpel is niet van kpn. Je kunt daar wel een telefoon kopen en dan met afsluiten abonnement bij kpn (via hen) een lening krijgen. Geef aan dat je met nummerbehoud wilt overstappen. In verband met de opzegtermijn van 1 maand zit je dan nog wel een maandje bij Odido.

De toestellening loopt via Belsimpel. Aankoop en garantie ook.

De betaling van het abonnement wordt dan geincasseerd door kpn.

Hoi @PeterG 

Kleine correctie, de toestellening verloopt gewoon via KPN Finance B.V. net zoals de maandelijkse toestelbetaling verloopt via de maandelijkse factuur van KPN.
Dit blijft dus hetzelfde als nieuwe klanten zouden bestellen via de KPN webshop.
Belsimpel is niets meer dan een tussen bedrijf, zoals ook de Phone House en Optie 1.

Aankoopgarantie en fabrieksgarantie lopen weer wel via Belsimpel.

Â