Skip to main content

Op de OnePlus 5 en 7T sinds vanmorgen zeer slecht bereik m.b.t. internet en bellen. Kan op internet niets vinden over een actuele storing. Vanuit de telefoon geen actuele update of andere verandering die dit kan veroorzaken. Vanuit KPN misschien meer bekend?

 

Zet ik 4g uit en ga ik over op 3g, dan heb ik wel internet.

Vergeet 3G/4G. Ik heb buiten huis helaas geen internetverbinding.


Hallo, 

 

Had zelf iets vergelijkbaar, sinds deze week DNS error op bepaalde sites, Amazon prime deed het niet meer op 4g, net als app plugins. Mijn oplossing was als APN "portalmmm.nl" te pakken in plaats van "internet" welke standaard staat ingesteld. 

 

Te vinden bij instellingen, sim en daar ergens vind je toegangspunten waar je de APN kunt wijzigen. Denk dat KPN wat heeft veranderd laatst.

 

Hopelijk kun je er wat mee.


Hoi @Jeroen Ruiter! Wat balen dat je handmatig moest terugschakelen naar 3G om verbinding te krijgen. Omdat mijn reactie bijna een week later komt, vraag ik me af of het probleem nog speelt? 
Heb je de tip van @JdeBraal88 gelezen? Wellicht helpt het om je APN instellingen aan te passen. Laat het maar weten als ik iets voor je na kan kijken. :blush:

EDIT: Is het een lokaal probleem (jouw adres) of heb je dit op meerdere locaties?   


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Sorry, het is niet netjes om geen reactie meer achter te laten. De problemen waren 24 uur later ineens opgelost. Ik heb geen aanpassingen gedaan aan de instellingen verder.


haha, wat nice! Mocht het probleem in de toekomst weer opduiken, dan weet je ons te vinden!:blush:


Reageer