Skip to main content
Hallo beste Kpn,

Ben eigenlijk via Telfort al jaren een heel tevreden Kpn klant!

Omdat wij veel reizen met onze camper wilde ik nu eindelijk kunnen internetten/data op mijn mobiel!

Omzetten met nummerbehoud zou geen probleem zijn! Kreeg alles keurig toegezonden mn de nieuwe simkaart.

Voordat we gingen reizen bleek er een storing te zijn waar 5000 nieuwe gebruikers last van hadden maar dit zou opgelost worden! Zit nu al 2weken met een onbruikbare mobiel en geen gebruik van internet! Ook via het mobiele service nummer via de telefoon van mijn vrouw is niemand bereikbaar!!

Hoop dat Kpn mij helpt en schadeloos stelt jammer jammer!!

Vr gr Edgar
Hallo @Edgar2Go , als je Telfort-klant bent ben je géén KPN-klant en kun je het beste Telfort bellen 0900 9596 of het Telfort-forum raadplegen:

https://forum.telfort.nl/?cid=redirect:www.telfort.nl/forum/
Hallo Jan,

Dank voor jouw snelle reactie echter ik ben vanaf september wel klant van Kpn.

Toen ik nog in nl was gaf de helpdesk van kpn aan dat er een storing was!

Nu ben ik al 2wk in Spanje zonder mob. bereik. Heb nu wifi bij de camping!

Nogmaals dank !!!

Vr gr Edgar
Hallo @Edgar2Go

Ben eigenlijk via Telfort al jaren een heel tevreden Kpn klant!


Om bovenstaande zin reageerde ik zo.
He @Edgar2Go, welkom op het KPN forum. Ai, dat is erg zuur. Ik zoek het graag voor je uit, zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik het voor je nakijken 🙂
Beste Nadia,

Ben jij van Kpn?

En ja mijn profiel zoveel mogelijk bijgewerkt!

Alvast dank voor de moeite....

Vr gr Edgar
Hah @Edgar2Go, dat klopt ik werk voor KPN. Ik zie dat jouw vraag even is blijven liggen, sorry daarvoor. Jouw profiel is nog niet volledig ingevuld, zou je ook het mobiele nummer willen invullen? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Of is je vraag al beantwoord? Ik hoor het graag 🙂
Hallo allen,



Nu weer terug van vakantie en contact gehad met KPN.

Er was foutief doorgegeven dat ik één maand moest wachten voordat KPN mij overneemt...en dat ik met het oude simkaartje van Telfort wel gewoon kan bellen!

Wel heel jammer dat ik 3 weken geen bruikbare mobiel had en het zo gewenste internet m.n. voor het zoeken op speciale campersite`s (had mij een hoop geld en ongemak gescheeld)!

Ik hoop dat KPN mij enige coulance aanbied?



Dank voor het meedenken!



Ene..... KPN is nog steeds een goed NL bedrijf met een goede dekking in Europa!



Vr gr Edgar

Reageer