Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem sinds 17 december. Alle alternatieve opties geprobeerd: chat en bellen.

Chat liep vast. Tijdens telefonisch contact zou de medewerker de verlenging regelen. Daar werd een fout bij gemaakt en bestelling geannuleerd. Het zou een paar uur duren voordat het systeem alles verwerkt zou hebben. Afgesproken dat ik teruggebeld zou worden. Helaas dit werd niet gedaan.

De volgende dag zie ik dat mijn verlengdatum op 1-1-2100 (!) staat. Wederom gebeld ik kreeg te horen dat het 5 dagen duurt eer alles in het systeem verwerkt zou zijn. Aangegeven dit vreemd te vinden. KPN maakt een foute bestelling, annuleert binnen 1 minuut en vervolgens moet de klant 5 dagen wachten.

Vandaag (22 december) staat verlengdatum nog steeds op 1-1-2100. Wederom gebeld. De medewerker gaat in gesprek met zijn leidinggevende. Na 5 minuten weet hij te vertellen dat er een bug in het systeem zit waardoor bij diverse klanten de verlengdatum op 1-1-2100 staat. Er wordt gewerkt aan een oplossing, onbekend wanneer het is opgelost. Het advies dat ik kreeg: elke 2 of 3 dagen even kijken of de verlengdatum goed staat......

Regelmatig gevraagd een leidinggevende te spreken te krijgen. Dit blijkt onmogelijk, zij worden afgeschermd van de klant.

In totaal zo'n 6 verschillende medewerkers gesproken en allemaal hebben ze een ander verhaal.

Kortom, dit gaat nog even duren ben ik bang. De verlenging en nieuwe (duel sim) telefoon heb ik nodig voor mijn werk. Ben erg benieuwd wie er voor de gevolgen opdraait als ik niet op tijd over een andere telefoon beschik. Ik denk dat ik al weet wie dat is....…

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Waarom hebben jullie hier een andere topic van gemaakt KPN? Ik reageer op eenzelfde probleem als ik heb.

Krijg liever antwoord van jullie, of nog beter: los het probleem op!


Hallo @Ronald_V, welkom op ons forum!

Wat ontzettend vervelend dat jouw verlenging niet goed gaat. Is het inmiddels gelukt om de verlenging toch nog in orde te maken of heb je nog hulp nodig? Indien je nog hulp nodig hebt, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.


Hallo @Ronald_V, welkom op ons forum!

Wat ontzettend vervelend dat jouw verlenging niet goed gaat. Is het inmiddels gelukt om de verlenging toch nog in orde te maken of heb je nog hulp nodig? Indien je nog hulp nodig hebt, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.

Beste Denise,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels is het verlengen gelukt. Eergisteren (28-12) heb ik weer met de helpdesk gebeld. Kreeg nu iemand aan de lijn, Melanie, die het probleem echt wilde oplossen en dat ook heeft gedaan. 's Ochtends gebeld, 's middags was het probleem opgelost.

Helaas krijg ik wel de indruk dat alle andere personen die ik gesproken heb geen zin hadden het probleem op te lossen (wellicht target/bonus gerelateerd?). Melanie heeft er tijd ingestoken en gezorgd dat mijn verlenging en bestelling geplaatst is. Zit nu te wachten op mijn nieuwe telefoon, de levering is 24 uur vertraagd, maar dat komt door de drukte.

Nogmaals: pluim voor Melanie!

 

 

 


Wat ontzettend fijn om te lezen dat Melanie jou zo goed heeft geholpen! Hopelijk kun je snel van jouw nieuwe toestel en abonnement genieten.